středa 27. února 2013

Kožíšek




Šití oblečení mě pořád docela děsí. A láká zároveň. Bundička pro Emu. Malinko větší, aby z ní hned nevyrostla. Z teploučkého fleecu, podšitá popelínem a olemovaná šikmým proužkem. Ten bych měla víc trénovat, protože co si budeme - je ušitý všelijak. Střih jsem si tak nějak vytvořila sama na základě Emčiny, totiž staré Kubíkovy bundičky. Ale kupodivu to sedlo. Mám radost...

32 komentářů:

  1. Jani, krásná bundička. Tyhle plyšáčkový oblečky se mi moc líbí. A šikmý proužky nejdou ani mě moc dobře.... asi to chce opravdu trénovat.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce trénovat, protože když se to umí, vypadá to děsně dobře....

      Vymazat
  2. I mně jeden, sím sím. Už nerostu, budu ho nosit naždy!!!
    Jani,
    kožíšek je nejkrásnější!!!! Ta vnitřní látka, aaaaach, lesklý šikmý proužek, barva fleecu, všecko výborné, jsi hvězda.
    Prostě má olomoucká bohyně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))
      Tak to už abys vyrazila na poutní cestu do do Olomouce....ty tvoje komentáře mě vždycky dostávají do kolen:-)

      Vymazat
  3. Tu bych nosila i já:) Moc se povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    super jarní kousek do jarního šatníku Emičky :-)
    Ta podšívka a kapucka a šikmý proužek to je oříšek sám o sobě!
    Také mě to šití opět víc a víc láká, když to tady vidím, jak Vám to holky švadlenky jde :-)
    Ale než zasednu ke stroji , vždy mě ta odvaha přejde.
    Krásný slunečný den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ili, jak jednou šití propadneš.... Není cesty zpět:-)) šiju metodou kus omyl... Tak vzhůru do toho!

      Vymazat
  5. Jani úžasný kožíšek, vážně! šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Oli, ale stejně by někdy hodlá nějaká švadlenka, která by radila...

      Vymazat
  6. Ten je príma:-) to bude teploučka Emičce.

    OdpovědětVymazat
  7. hola Jani, šiju ho tak, že jednu stranu proužku narovnám a v linii ohybu přišiju k látce z rubu, pak proužek přetočím a prošiju na druhé (lícové) straně - nemusí se to pak už tak hlídat z obou stran.. dělala jsem to takto u začištění kapes na té sukni pro Nelku a dopadlo to fajn.. jsi šikula šikovná:))pp, m.

    OdpovědětVymazat
  8. now this is amazing!!!!! I know that it is for a little kid, but I would definately wear it if it was my size!!! wonderful work! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks... I'm thinking bout sewing one in my size....

      Vymazat
  9. Jani je parádní, opravdu kousek nositelný i dospělákem! Moc se Ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, moc pěkný huňáček a šití šikmého proužku určitě postupně vypiluješ k vlastní spokojenosti (protože my ostatní spokojeni jsme :-)). Chce to jen čas a trpělivost a ta Ti určitě u dvou malých dětí nechybí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou trpělivostí si tak úplně nejsem jistá...:-)

      Vymazat
  11. Klobouk dolů, je to parádní kousek! Nechápu, kde na to s dvěma dětmi berete čas a hlavně energii. Ať se Vám stále daří!

    OdpovědětVymazat
  12. To je krásný originální kousek do Emčina šatníku! :-) Máš můj nehynoucí obdiv, neshledávám na bundičce nejmenší chybičku :-)
    Když jsme byl s bráchou malí, maminka na nás taky šila a na spoustu věcí stále s pýchou vzpomínám :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, vyzera skvele:) hned by som taku prijala aj pre seba..toto je uz iny level:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, ty jsi frajerka!!! Bundička je kouzelná, brala bych i pro sebe :) Fakt se ti moooc povedla! J.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný,povedl se, malá bude frajerka:) Šiju ze starého dubeňáku vestu dcerce,ale nesnáší zkoušení-tak nevím,nevím, jak bude.
    PS: Šila jsem druhý pokus medvěda-zase mám myš....nevím kde dělám chybu,že se mi medvěd nedaří a nedaří... Asi je začnu rozdávat dětem v okolí,ať se mi doma nedělá myší hnízdo. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dubeňáku! Ta se má... U kůže bych měla strach, že odvařím stroj. Tak ať se daří.

      Vymazat
  16. bundička je opravdu povedená!!taky nechápu kde se bere čas a energie na něco takového...asi se budu muset nějak mobilizovat!.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě že u šití odpočívám.... Takže když to vyjde a po obědě děti spí, tak šiju....

      Vymazat
  17. Paradni je a hezka i zevnitr! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Janka bundička vyzerá naozaj nádherne. Lemovanie saténovým šikmým prúžkom je naozaj náročné,škoda že si nepoužila klasický bavlnený šikmý prúžok. Ale popasovala si sa s tým a to je hlavné. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat