úterý 26. února 2013

Ovečky

 


Nové obrázky v kuchyni. Od šikovné Oringle. Poslala jsem jí mailem svou oblíbenou báseň od Skácela a takhle se s ní popasovala. A já jsem nadšená. Zatím jsem je postavila na polici do kuchyně, abych se mohla kochat. Kam je nakonec umístím, to se ještě uvidí, ale už teď jim to u nás sluší. Nemyslíte?

12 komentářů:

  1. Mooc krásné obrázky...A propos...znáte zhudebněné básně Skácela od Hradišťanu O Slunovratu?VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíme!!!
    Ten text je dokonalý!
    Výborný barter jste holky dohodly! Vy jste teda Ženy!!! Obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera! Petra dokázala z takové chmury vykouzlit pohádku. A na míru. Klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné výtvarné pojetí Skácelových veršů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Už jsem obdivovala u Oringle a rychlostí blesku už jsou u Tebe. A sluší jim to u Vás :)...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné, originální... parádní! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné, klidně bych je nechala tam, kde jsou :-)

    OdpovědětVymazat