sobota 16. února 2013

Sobotní



Tento střih mám obzvlášť ráda. A navíc se výborně nosí. První z tašek dokončená.
Mějte krásnou sobotu. A odpočívejte, já budu:-)

16 komentářů:

  1. Je krásná Jani, ty látky moc pěkně ladí!

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, je nádherná ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní práce Jani, moc pěkná kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barevná kombinace i střih, tento mám taky ráda. Ta se bude někomu nosit!

    OdpovědětVymazat
  5. Janka, tašká je supeeeer a vieš, že sa mi moc páči farebná kombinácia, ktorú si vybrala? Také jednoducho, pekné:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká. Mám ráda puntíky.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, ty puntiky miluju. Moc hezka!

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherná v této kombinaci, já tenhle střih taky miluju a když mám někomu nadělit, vybírám si ho http://lenocka-krec.blogspot.cz/2013/02/variace-valerii.html
    Ale povýšilas ho tím ramením popruhem, já mám nejraději, když při dlouhém nošení hodím kabelku přes rameno... Šiješ nádherně Jani!

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, opravdu se ti moc povedla, ráda bych si zkusila taky ušít svoji první kabelku. Poradíte mi někdo, kde bych sehnala návod na ušit a střih? Díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdo, doporučuji koupit třeba aktuální číslo Love Bellet fabrics na www.belletfabrics.cz nebo potom kabelkový video kurz tamtéž. A díky za návštěvu:-))

      Vymazat
    2. Díky za radu,přeju ať se ti dílo daří, jsi šikulka :o))

      Vymazat