pondělí 23. ledna 2017

Zima v lese



Moje poslední dny.
Zima v lese.
Začalo to látkou, do které jsem se zamilovala a pak si ji vyprosila od Zity.
Pokračovalo to přes víkend - chalupa, hromada sněhu, běžky, omrzlé tváře, ledové krusty na polích, stavba iglů...
A dnešní dopoledne bylo už jen příjemnou třešničkou na dortu.
Vyrazila jsem za Janou do lesa a protože auto by k ní přes všechen sníh nedojelo, příjemně jsem se prošla.
Hlavně pak zpáteční cesta mě úplně nabila - slunko se odráželo od sněhu a já přes všechno to jiskření skoro neviděla.
Co na tom, že jsem nechala u Jany wifi, že jsem opět nebyla nabrat benzín a možná už odpoledne nedojedu domů, že mě čeká asi milión mailů, hromada nádobí...
Na nohou mám dvoje ponožky, v konvici se mi vaří voda na čaj a já mám radost.
Což je zvláštní, když si uvědomím, kolik práce mám ještě před sebou.
Ale prostě se tak nějak obyčejně raduju...







Tak hezké pondělí mějte!

4 komentáře:

  1. Jani, ta látka je překrásná!
    S těma zimníma procházkama ti úplně rozumím. Zima nepatří mezi mé oblíbené měsíce. Vždycky mám spíš potřebu někam si zalézt, ale letos si to až s podivem užívám. Ten sníh, mrazivo, prostě všechnu tu krásu. J potřeba se radovat s mališkostí a dělat si to hezké.
    Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já vám rozumím. Z víkendu na Šumavě s běžkami, povidlovými buchtami, hřejícími kamny a hlavně se skvělou společností čerpám celý den a i když mne potkávají nějaké nepříjemnosti, třpytivá krajina ve mě pořád ještě je. Ach! Poprvé v životě jsem se upřímně zamilovala do zimy.

    OdpovědětVymazat
  3. Latka i iglu uzasne ;-D Zimu mam moc rada, hlavne tu letosni a pokud mozno mimo Prahu ;-)

    OdpovědětVymazat