úterý 3. ledna 2017

Tam na poli






Celé Vánoce jsem si sumírovala v hlavě, jaký byl uplynulý rok.
Přiznám, že náročný.
A plánovala jsem se  toho vypsat.
Jenže tím bych možná i přiživila to ne úplně dobré rozpoložení, ve které se momentálně nacházím.
Takže shrnutí za loňský rok odkládám na naurčito a první příspěvek nového roku věnuji něčemu pozitivnějšímu.
Napíšu si seznam, co by bylo fajn, kdyby se mi v následujícím měsíci podařilo.
Ne takový, který musím splnit.
Nic zásadního, nic pracovního.
Ale jen pro mě, pro radost.
***
Zajít si ke kadeřnici.
Aspoň jednou týdně si zajít na kávu.
Jít si zaplavat.
Začít číst knížky z Vánoc.
Donést si do dílny nový hrnek a pít z něj čaj.
Jít s můžem do kina na Hvězdné války.
Udělat si výlet do Vrchlabí.
Zahrát si s Kubou sázky a dostihy.
Víc vídat sourozence a aspoň jednou hlídat Libušku.
***
Poslední dny jsme strávili s kamarády u České Lípy a i když jsme se vrátili s rýmou, bylo tam tak krásně!
A u těchto fotek si to obzvlášť uvědomuju.
Tak hezké úterý všem!

5 komentářů:

  1. Jani, krásné. Ty malé velké věci dělají náš život krásnější :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, přeji Ti krásný a úspěšný nový rok a hlavně ve zdraví prožitý s těmi, se kterými si nejvíc přeješ být :) Drž se, bude lépe! Hlavně si splň něco z těch přání, vypadají moooc dobře :) Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Část zimy, kdy je vše jen zamrzlé, je pro mě ta nejkrásnější !! :) Krásný nový rok!!
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. zdravím - taky :o)) od české lípy! jsem ráda, že se ti v našem kraji líbilo...
    a hvězdné války mám taky v plánu i když nejsem kluk :o) tak ať nás síla provází.ahoj ema

    OdpovědětVymazat