čtvrtek 5. ledna 2017

A to je, prosím, čtvrtek...


 



Od rána ve výborné náladě.
Došitá deka, venku sněží a k tomu mi hraje Glen.
Někdy jsou ty dny tak strašně fajn....
A to je čtvrtek - můj jinak nejhektičtější den ve všech ohledech.
Tak vám všem přeji aspoň kousek úsměvu. 

11 komentářů:

  1. Jani, deka je krásná. A tu lampu z předchozího příspěvku, jako milovník starých věcí, nemohu nepochválit. Hezký den, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano, díky....z lampy jsem šťastná jak blecha...

      Vymazat
  2. Jani, opět děkuji za úžasný hudební tip. A ta deka! To je, prosím, paní deka. Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná deka, Jani, překrásná... A vůbec celý ten Tvůj pracovní prostor se mi velmi zamlouvá...:-). P.

    OdpovědětVymazat
  4. A to je prosím krása!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu moooc krásná deka. Přesně moje gusto. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Deka je opravdu nádherná.... a... je moje:-)) Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Deka se Vám moc povedla, krásně sladěné barvy:) Janča

    OdpovědětVymazat