středa 4. ledna 2017

Lampa




Už je to nějaká doba, co jsem psala, že musím vyřešit lustr do dílny.
A i když je to pro práci dost důležité, nějak jsem se k tomu stále nedostala.
Navíc jsem se přesně nerozhodla, jaké světlo bude.
Takže jsem zatím používala ikea lampu z domu, která ale rozhodně nestačila.
Až do návštěvy půdy jesenické babičky a dědečka.
Byla tam, zaprášená v koutě.
Vyřazená zubařská lampa.
Mé vetešnické srdce zaplesalo.
A hned s námi jela domů.
Jak jinak.
Je skvělá, parádně svítí a vůbec nevadí, že je tak obří.
Mám z ní takovou radost!!!
( A z hrnku od Ježíška taktéž....)

21 komentářů:

  1. Fakt dokonalost! Kdyby byla potřeba nová žárovka, dávám tip na obchod: www.gazar.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ps nedělám nikomu reklamu, sama tam nakupuju pracovně do starých přístrojů

      Vymazat
    2. Děkuju za tip...naštěstí lampa nepotřebuje žádnou speciální žárovku, stačí obyčejná. Je tam zrcadlo, které světlo odráží a zesiluje...

      Vymazat
  2. Ja ji videla a uplne se to ve mne sevrelo, napadlo me, ze je to lampa gynekologicka��. Ted nevim, ktera varianta je lepsi - zubar nebo gyn.? Ono je to jedno, tak at sviti a dela radost�� M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Gynekologické světlo mě nenapadlo....ale svítí a je hezká...

      Vymazat
  3. Jani, tak tomuhle se říká úlovek. Taky bych si ráda u příbuzenstva zalovila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu já rozumím, pro to mám pochopení:-). Je tuze pěkná!

    OdpovědětVymazat
  5. Lampa fantastická!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Lampa dobrá a pampeliška v hrnku taky!

    OdpovědětVymazat
  7. Není nad staré kousky, co mají historii a v naší době udělají ještě tolik radosti :o). Brala bych ji do pracovny také, ještě jsem lampu nevyřešila a třeba si mne také nějaká najde.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najde....jen se tomu musí občas pomoct a hledat:-)

      Vymazat
  8. No ty jo, ta je skvělá! Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, z té bych měla nepříjemný pocit...Hanka H.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvostná. Pro takové úlovky mám slabost!

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto úžasná! Ta musí svítit na práci jedna radost!

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám na tu lampu už pokolikáte a říkám si, že je fantastická. Můj muž by řekl do sběru se žďorbem. A já bych ji krásně natřela a umístila. Jsou věci, které "recykluji". Ze starých riflí kabelku nebo tašku nebo organizér. Podšívka z vyřazeného trička. Podobně je to s obalem na mobil, povlak na polštář, riflová skunička pro holčičku. Můj muž by vyhazoval, já bych opravila a recyklovala. Lapmu vám v dobrém závidím. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat