pondělí 16. ledna 2017

Slyšet



V pátek jsem si na doporučení kamaráda pustila tento rozhlasový dokument.
A celý víkend na něj intenzivně myslím.
Majka celý život slyší hlasy.
A žije s nimi.
Její zpověď je hodně otevřená a pokládá otázky, které mě do té doby nenapadly.
Přiznám se, že i když se sama léčím s depresemi, vůči schizofrenikům jsem měla malinko předsudky.
Nebo spíš takový ten strach z neznámého.
Tento pořad mi aspoň malinko pootevřel dveře.
Jaké to je slyšet hlasy?
Co asi říkají?
Jak intenzivní to asi je?
Jde vůbec zachovat si "zdravý rozum"?
Jednoznačně doporučuji si udělat půlhodiny čas a pustit si.
*** 
Vlněná kabelka a toaletka.
Z látky na kterou jsem úplně zapomněla, že ji mám.
Je ještě po mé mamince a měla z ní mít Emička kabát.....Jaksi mi vyrostla.

6 komentářů:

  1. ad duševní onemocnění:
    v rámci stránek Humans of Prague jde od pátku asi na týden série o problematice duš.zdraví, o lidech... na FB k tomu diskuse.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem si vzpomněla, že já jsem taky sama hlas jednoho pána. Jeden jeho hlas má můj hlas.
    Ono se někdy o hlasech dá s lidmi, co je mají, i žertovat (když jsou to lidi, co o nich mluví poměrně volně - a to je málokdo) a připadá mi to ozdravné, ale všechno samozřejmě podléhá tajemství, nikdo kkrom těch lidí samotných o tom mluvit nemůže.
    Bohužel spíš ty hlasy bývají negativní včetně hlášek "Skoč pod auto" :((( Hrozný.

    OdpovědětVymazat
  3. ten pořad i ta kabelka je fakt boží, dík za tip, rozhlas, ten já miluju!
    kdyby bylo ještě na jednu takovou toaletku, tak se hlásím!
    poslechu zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, látky mám dost a toaletka bude na eshopu...,

      Vymazat
    2. juch! tak doufám že si jí stihnu hodit do košíku!
      přeju pevné nervy s focením a plněním, je to strašná řehole!
      doufám, že máš rychlý internet, to dost pomáhá ;-)
      těším se!
      Pa Le

      Vymazat