čtvrtek 19. ledna 2017

Coming soon






Pilně pracuji na eshopu.
Šiju o sto šest, vymýšlím, zapisuji a sním si.
O ničem jiném už asi ani nemluvím a tak je to u mě poslední dobou lehce monotónnní.
Konečně jsem se dostala i k focení hotových kousků. Ale přiznávám, že jsem už tak utahaná, že většinu fotek budu dělat znova a jinak.
Ale i to je asi proces.
Nicméně už se spuštění blíží a já se těším.
A vy se taky těště, bude na co.
Tak hezký den všem.

7 komentářů:

  1. Jani, my se taky těšíme :-) Ať ti jde práce od ruky.

    Koukala jsem, že si přeješ cokoliv od Hanuše Lamra. Kolegyně v práci má od něj naušnice z javorových nosů a vypadají nádherně. Asi si taky budu něco přát. Narozeniny se pomaličku blíží.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, originální. Ráda Váš nový e-shop navštívím.
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce Jani, vypadá to báječně.

    OdpovědětVymazat
  4. Preji at to e e-hopem dobre dopadne a jednina vase starost bude, cim ho plnit :-D Budu vyhlizet a tesit se!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak ať se dobře šije a plní se! :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji hodně spokojených zákazníků v e-shopu:-). Jana

    OdpovědětVymazat