úterý 10. ledna 2017

In good company



Musím se smát, protože jsem měla dneska rozepsaný příspěvek o tom, jak potřebuji nutně nějaký pozitivní hudební tip.
Všechny své oblíbence mám už oposlouchané a od rána jsem si chtěla něčím zvednout náladu.
A pak mi u kafe kamarádka ukázala tuto bandičku a já mám na pár dnů vystaráno.
Takže pro úsměv na tváři posílám i vám.
Mějte hezký den a ať se vám dobře pracuje.
***
Jedna stromová.
Na IG jsem psala, že až mi ta látka dojde, nevím, co budu dělat.
Pravda, šedá už došla, světlou ještě kus mám a pořád mě baví.
Ale bude zase jiná, z toho bych strach neměla...

10 komentářů:

  1. Dobrý den Jani, tak to je teda naprostá pecka !! Myslím ta muzika, tenhle žánr byla vždycky moje srdcová záležitost, ale postupem času jsem sběhla k punku a rocku a trochu pozapomněla na tu úžasnou souhru kytary a banja....no a teď jsem to našla tady a nechápu jak jsem to mohla někdy opustit...skoukla jsem i ostatní jejich videa a jsem prostě šťastná :-) Děkuju, děkuju, děkuju !!
    Jinak na Váš blog chodím ráda, není to sice vůbec můj styl, ale působíte na mě tak klidně a jste hrozně šikovná a já na to všechno ráda koukám :-)
    A tu Vaše sbírku starých porcelánových malovaných hrnků Vám závidím !!
    Mějte se krásně!!
    Lucka z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Óóóó, ta písnička je úžasná! Miluji, když někde někdo zmíní interpreta a mě se tím otevřou nové dveře ve světě hudby... Vy už jste mi otevřela víc dveří, moc Vám za to děkuji! Mimochodem nejen kapelka, ale i kabelka je bombastická!

    OdpovědětVymazat
  3. díky, už to hraju, za lepší náladu!

    OdpovědětVymazat
  4. ...a to jsou dobrý týpci, už se to tu rozléhá, dík :-)
    jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jak je ale dostaneme do Olomouce?!?!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak už přesně vím, co jsi pustím při zítřejším tvoření..:)krásná optimistická hudba. Díky za tip a ta kabelka nemá chybu!!:) Janča

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ta kabelka je boží! Tu látku mám doma nějakou dobu taky, sice jsem nevěděla, co z ní ušiju, ale nemohla jsem si pomoct, cítila jsem v ní velký "potenciál", tak jsem si ji koupila aspoň kousek a Ty jsi mi teď ukázala, proč :-))) Hudba parádní, díky za tip, už vím, co budu zítra celý den poslouchat .-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, musím moc poděkovat za tip na výbornou kapelu, jsou naprosto skvělí! Už je doma paříme dva dny skoro nonstop :-)
    díky a krásné dny
    J.

    OdpovědětVymazat