středa 25. ledna 2017

Uf


Nestíhám.
Padají mi oči.
A jak mi odpoledne řekla babička, nemám ve tváři žádnou barvu.
Dělat e-shop je řehole.
Dnes jsem strávila x hodin za foťákem a pak dalších nepočítaně úpravou fotek.
Když jsem měla malinkou chvilku u stroje a došila tašku na zakázku - to bylo tak fajn...
Takže pokud čekáte na odpověď na svůj email, mějte se mnou malinko strpení.
A teď už jdu spát, protože zítra je přece taky den, no ne?


6 komentářů:

  1. Jano, všechno dobře dopadne, hlavně se nestresuj a pokud babička říká, že nemáš žádnou barvu, tak to tak bude, jsi příliš unavená a vyčerpaná. I odpočinek je náboj do další práce, nezapomeň :o).
    Přeji ať se vše vydaří a e-shop se brzy rozjede.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Moc fajndím a těším se na e-shop.Fotky super.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se fakt bojim o svoji materskou...az to spustite, asi se neudrzim a rozfofruju to vsecko 😝 Hodne sil!

    OdpovědětVymazat
  4. I já se obávám o svou mateřskou :D, držím palce, jste moc šikovná a šikozní k tomu. Petra

    OdpovědětVymazat