pondělí 30. ledna 2017

Pracovní pondělí




Chybami se člověk učí.
To si opakuju celý víkend a především dneska od rána.
To jak předělávám všechny položky na eshopu.
Co jsem minulý týden nahodila, bylo samozřejmě špatně.
Ale nevadí.
Mám k tomu tu nejlepší společnost.
Slečna Ema a kašel.
A taky její věčně otevřená pusa.
Takže jsem se přistihla, jak při vypisování cen a názvů zboží myslím na Elsu s Annou a vůbec bych se nedivila, kdybych se někde upsala.
Už se docela těším, až Emičku předám babičce a pustím si potom toto...
Tak hezký den všem...
***
Ranní dávka heřmánku, nové látky a ghromada našitých peněženek.
Plus Ema, pastelky a Elsa s medvědem...

5 komentářů:

  1. Hm, taky tady na mě dva kašlou :( Muzička super, díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása peňaženky všetkých farieb, ale čo ma zaujalo je podložený šijací stroj. Aby ho bolo menej počuť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, aby tolik nevibroval stůl a nebylo to tak nahlas. i když já mám docela tichý stroj:-)

      Vymazat
  3. Nove latky vypadaji lakave, zvlast ty sede. Skoda jen, ze nejsou na vrchu, ale zase je na co se tesit, ze? ;-D

    OdpovědětVymazat