čtvrtek 12. ledna 2017

Ach ty čtvrtky


Přiznám se, že čtvrtky moc ráda nemám.
Už jsem to tu psala - je to můj nejhektičtější den v týdnu.
Skončit dřív v práci, rozvézt děti do kroužků, projet dopravní špičku v centru, všechno stihnout na čas....trošku o nervy. Pak večer přemlouvat  unaveného a vztekajícího se Kubu, že ty úkoly opravdu musíme napsat...
I na mě je už znát únava a tak mi většinou všechno jde jak psovi pastva.
A tento týden byl obzvlášť výživný.
Muž pracovně pryč, Ema nachlazená doma, Kuba neustále ztrácející nějaké věci.
Když jsem se konečně včera večer zastavila - to už jsem ležela v posteli.
A dnes máme opět čtvrtek a mě navíc čekají i třídní schůzky.
Uf.
Ještě že je zítra pátek:-)
***
Dojídám brokolicovou polévku, poslouchám Frames a kochám se nově přeskládanou dílnou.
Přesunula jsem si druhý stůl a konečně uklidila.
Velkým bonusem bylo, že jsem při úklidu našla zapomentuté látky. To mi udělalo opravdu radost.
Asi bych měla uklízet častěji - hlavně doma, kdo ví, co všechno bych objevila:-)

6 komentářů:

  1. Tak to mame dneska stejny program ;-), pevny nervy ;-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Drž sa:-) Krôčik za krôčikom:-)
    Ja keď si spomeniem na rodičká, kde sa riešili naše ,,zlé deti,, a vyhadzovali ich zo škôl...a pritom boli autistické...
    Najlepšou výsadou veľkých detí je, že skončia rodičká, aj keď jedno dieťa ešte do školy chodí.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dnes nemám svůj den (a to nemáme třídní schůzky...). Hodně sil! A už na instagramu jsem si říkala, že je to kolem toho okna nějaké jiné, a ono jo :-) Taky přemýšlím o stěhování nábytku - v rámci domova - ale zatím jen ve fázi přemýšlení, žádné měření, tak je to zatím "v klidu" (na chvíli, chichi). Hezký podvečer! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jani, máme to se čtvrtky úplně stejné. Loni měly dcery kroužek v úterý, který se letos přeložil na čtvrtek a je to sakra znát, jak je vše náročnější...pro mne i pro ně. Únava z týdne je znát, hlavně. Držte se!

    OdpovědětVymazat