středa 30. ledna 2013

Volné odpoledne


Měla jsem včera volné odpoledne. Takže jsem proběhla město a udělala si radost novou halenkou. Vychutnala si kávu v kavárně, proletěla pár oblíbených sekáčů...Večer jsem ještě rychle spíchla jedny korále, protože posuďte sami- nová halenka nové korále přece potřebuje. Nebo ne? Kéž by takových odpolední bylo víc. Jednou za čas je strašně fajn přepnout z polohy matka v plném zápřahu do polohy volno.

10 komentářů:

  1. Halenka úžasná, pěkná divočina!
    A korále? Romantika, holčina.
    Dohromady: výborné. Jen - to ramínko všude s sebou, báječně se k tomu všemu hodí!!!
    Aneb jak jsem teď někde četla: Být matkou je sexy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si někam vytisknu a pověsím a budu si to opakovat jako mantru-být matkou je sexy....chi, měla bych se převlíct z opyžama, dneska mám nějakej zpomalenej den:-)

      Vymazat
    2. Jani,
      směju se, až se plácám do svých stehen ... samozřejmě taktéž v pyžamu ...

      Vymazat
    3. Tak to máš velké plus...:-)

      Vymazat
  2. dobrý den,
    paní Jano, prosím Vás, jak se vyrábí tato korále?

    Vlaďka (už teda ne v pyžamu, v pyžamu jen jedno z dětí, tak doufám, že to neva:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlaďko, pruh látky-dost dlouhý, sešiju delšíma stranama lícem k sobě, protočím a plním kuličkama, korálkama-čo přijde pod ruku. A samozřejmě uzluju...jednoduchý, rychlý...

      Vymazat
    2. Velice Vám děkuji za pohotovou odpověď. Mám doma tři princezny, takže inspirace není nikdy dost...a taky času:-)

      Vlaďka

      Vymazat
  3. Ten pocit prvního a každého následného "samovypadnutí" po porodu si pamatuju jako dnes... Super! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, takové odpoledne jsem měla v sobotu, cesta do Prahy za kamarádkou... pohlazení na duši :) Jen jsem jaksi míjela ty obchody a to je chyba! Vybrala sis krásně!!! A plně souhlasím: nová položka do šatníku potřebuje nutně nový doplněk :) Jsi šikovná!!! Krásný den, J.

    OdpovědětVymazat