pondělí 21. ledna 2013

Konečně pro mě




Když do Prahy, tak stylově, že.  Ne, opravdu nešiju tak rychle. Ale vidina kulturního vyžití mě donutila došít kabelku, která mi ležela u stroje už od Vánoc. Původní záměr byla přebalovací taška na kočárek, později jsem přidala funkci pouzdra na tablet a hlavně hodně kapes... Inspirovala jsem se kabelkami od Bellet, trošku se potrápila s koženkou... Ale nakonec jsem moc spokojená. Vejde se do ní strašně moc věcí, takže po dvoudenním nošení docela cítím záda:-)

34 komentářů:

  1. Tak ta je teda parádní!!! To musela matička Praha koukat na tu krásu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ola ola Jani -- kabeluška vypadá velmi velmi dobře ;-) ... tak příjemné nošení a nepřecpávat ju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Velké tašky se spoustou kapes jsou nejlepší! Tak ať dlouho slouží!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta je teda parádní, moc se ti povedla a super kombinace látek

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, urcite si sa s kabelkou natrapila, lebo je dost zlozita, ale namaha sa vyplatila, je fakt bombasticka!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná, ušitá naprosto profesionálně! Tobě to muselo slušet;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Krasna je:) a ja mam vzdy pocit, ze s velkostou tasky narasta aj obsah a vaha tasky:) sak taska odnesie:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Super taška a ještě hezčí kombinace látek.Ušiju ledasco,ale prošívané deky a kabelky asi nikdy.Ale ještě jich pár u tebe uvidím a kdo ví možná????:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tašek se neboj, je to jednodušší, než se zdá.... Už se těším, až se do ní pustíš:-)

      Vymazat
  9. Ta je luxusní,úžasná ,nádherná ,snová a to vůbec nepřeháním :-)
    Šijete nádherné věci a máte nádherné děti,chodím sem pro inspiraci a protože mám holčičku narozenou ve stejné době jako vy tu svoji tak i pro útěchu,že nejen já nestíhám vše co bych chtěla.Těším se na další :-)
    Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, tak děkuji za návštěvu a choďte nakukovat dál:-)

      Vymazat
  10. Vypadá skvěle a vymyšlená snad do posledního detailu. Ta taška je nepřehlédnutelná. Moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda tak ta je parádní, přesně o takové sním ,ale zatím nemám odvahu se do ní pustit. Tak snad za čas odvahu získám, zatím se budu kochat u vás!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, tak ta se ti teda moc povedla. Je úžasná.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  13. A já si na ni mohla i sáhnout ... ooooooooo, já se mám ... :o).

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta je úplně super!! Trošku mi připomíná Weekender od Elizabeth Hartman (http://www.ohfransson.com/oh_fransson/2012/09/quilted-weekender-bag.html).
    Nebyl by někde ke stažení návod? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod ke stažení bohužel asi ne, ale buď to zkus vykoumat sama, nebo potom on-line kurz na www.bellet.cz Při šití této tašky jsem vycházela hned z několika návodů na tašky, které jsem už v minulosti dělala.

      Vymazat
  15. Úžasná, taky chci takovou!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Mas moc hezky blog a taska je opravdu paradni :)

    OdpovědětVymazat
  17. páááni .... Jani ta je úžasná a naprosto dokonalá!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ta je nádherná. Můžeš prosím prozradit, kterými taškami Bellet ses inspirovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kombinace žakelíny, emily a cestovní tašky....

      Vymazat
  19. Jani ta je parádní. Majka

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ta je nádherná!!!! Velké tašky mám moc ráda, ikdyž záda pak trpí :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto musí být popruh přes záda-je to s ním podstatně lepší....

      Vymazat
  21. Janičko, je nádherná .... Marki

    OdpovědětVymazat
  22. vymazlená!!! moc ráda k Tobě chodim nakukovat.. líbí se mi kabelky, šperky, proměny bytu.. tak ať se daří .-)

    OdpovědětVymazat
  23. Je naprosto luxusní...krása Jani

    OdpovědětVymazat
  24. Ta je naprosto dokonalá, já se snad kvůli Vám začnu učit šít, nemůžu se vynadívat na tu nádheru, které je plný blog

    OdpovědětVymazat