čtvrtek 24. ledna 2013

Tak trochu o jídle...


Taky se vám stává, že si uvědomíte, že vaříte pořád dokola ty samý jídla?
Takže troška inovace naší kuchyně. Nejvíc nejlepší jablečný koláč s karamelovou polevou a cibulová omáčka. Vivat Hanka Michopulu. Mějte krásný čtvrteční den. Já mám obzvlášť radost, protože mám zpět stroj ze servisu:-)

16 komentářů:

  1. ...jo, tato kniha je naprosto úžasná ....u nás vede její čočková polévka s rajčaty...velmi vhodná do těchto dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polívka je naprosto úžasná- oblíbená mé maminky:-)

      Vymazat
  2. Přesně tak, pořád dokola ta samá jídla...jen manžel do toho občas vnese něco zajímavého rád experimentuje.Já jdu na jistotu:-)))ale kuchařka dobrý tip na dárek,sice jich mám už několik,i dvě "zdravé", ale od Hanky Michopulu žádnou.
    Krásné další vaření:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky varim stejna jidla dokola, ja rada experimentuji, ale manzel ten radsi na "jistotu" :) Hmm, cibulovou omacku jsem jeste nejedla, vypada dobre. A ty male nocky jsem zrovna vcera delala ale s makem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Hanky "Zpátky domů", taky moc dobrá! A nad touhle už uvažuji delší dobu, tak myslím, že tento rok už jí místo na poličce najdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je naprosto skvělá....taky ji mám a nedám na ni dopustit

      Vymazat
  5. Včera jsem na tu knížku zrovna koukala v Apetitu.. asi si ji budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak už jen když čtu ty komentáře, tak mám jasno... sobotní cesta do Prahy povede nejdřív do knihkupectví :) A koláč s karamelovou polevou??? To musí být božííí! :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe můžu knížku jenom doporučit. Líbí se mi ta myšlenka vaření ze sezónních surovin a navíc spoustu zdravých receptů....

      Vymazat
  7. Jani, mnaaam, vyzera to uzasne, gnochi milujem a s tou omackou a maskom je to zarucena mnamka. A ten kolacik ku kavicke - hmmmm.
    Dobru chut!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Cibulková omáčka je vynikající věc. Dělá ji moje maminka a tak mi napadá, že už jsem si ji dlouho neporučila..:-). Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji jedla poprvé v životě....proto to nadšení:-)

      Vymazat
  9. Tuhle knížku také vlastním a je super! Je v ní i recept na vynikající ořechový dort(zkoušeli jsme už několikrát i jako buchtu na pekáči) :) tomu nejde odolat...

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlas, tato kuchařka je fakt skvělá, už ji mám šíleně ohmatanou i ulepenou. Ale občas se přistihnu, že vařím dokola pořád ty samé jídla - celerovou remuládu, dýňovou omáčku na špagety, pantzarosalatu, kapustové závitky, všechny ty boží luštěninové polívky. No už aby vyšla ta jarní a letní verze kuchařky a byla zase nová inspirace .)

    OdpovědětVymazat
  11. já tuhle kuchařku taky můžu, zapůjčila jsem v knihovně a ani se mi ji nechce vracet. ještě chvíli v ní listovat... miluju kapitolu o červené řepě.
    jinak zase se tu probírám a kochám. krásné děti a výrobky... ať se dobře daří!

    OdpovědětVymazat
  12. Cibulová omáčka mi připomněla babičku. Mám ji ráda, ale vařím ji málo.

    OdpovědětVymazat