pondělí 28. ledna 2013

Cit slečny Smilly


Z naší ložnice
***
Poslední dobou víc čtu. Jsem za to hrozně vděčná, protože mi to chybělo. Nemám na to sice tolik času, kolik bych chtěla, ale i tak. Nejideálnější dobou je uspávání dětí po obědě. Dneska se chystám na novou "ježíškovskou" knížku. Jsem hrozně zvědavá. Četli jste někdo? Mám se těšit?

22 komentářů:

  1. Četla jsem,
    jen nebudu prozrazovat více, abych ti nesebrala ten pocit z četby ;-)
    Pak dej vědět, jak se ti to líbilo ?
    Klidnou po obědovou četbu!
    P.S. Tip na knihu od tebe Žítkovská bohyně, mám zamluvenou v knihovně až na leden r.2014 :-o

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem četla a taky neprozradím :-) Těšte se. Peter Hoeg je můj oblíbený autor, Jostein Gaarder jestě oblíbenější, prostě Skandinávci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už je to dávnějc-četla jsem rozhovor s Hillary Clinton, ta z ní byla unešená, tak mi to nedalo a přečetla jsem ji taky:-)Je to opravdu zážitek a já vlastně od té doby severskou literaturu docela vyhledávám. Ať se ti líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Čítala som a možem odporučiť, prečítala som ju na jeden dych.

    OdpovědětVymazat
  5. tuto som veru necitala, takze mam dalsi tip...:-) ale na tvoje odporucenie som precitala Zitkovske bohyne a boli skvele :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná toaletka! V bazarech a anticích vždycky nad takovými slintám, ale nikam se nám nevejde, snad někdy...
    Nečetla jsem a taky děkuju za další tip:)..Žítkovské bohyně jsem si na Tvoje doporučení nechala donést do nemocnice a četly se na jeden nádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty byly moc fajn, nemohla jsem se od nich odtrhnout....a jako nemocniční četba ideál, zvlášť když se tam ten čas tak vleče

      Vymazat
  7. Jani, také jsem nečetla a děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, skandinávci jsou pro nás nepříliš známí, začalo to trilogií Milénium od Stiega Larssona a konečně je toho víc. Tuto knihi jsem nečetla, ale až se vymotám z choroby,zase začnu chodit do knihovny. Moc pěkná je taky knížka od K.Tučkové Vyhnání Gerty Schnirch, vychází už ve druhém vydání, koupila jsem jí i Bohyně dceři k Vánocům, jí se líbila víc Gerta....Pěkné, zajímavé počtení o vyhnání Němců z Brna po II.sv.válce, o jejich osudech.K.Tučková je velmi mladá spisovatelka, ale píše moc čtivě a vše má i historicky podloženo. V Bohyních čerpala i z knih jiných literátů a historiků, kteří se skutečnému tématu věnovali nebo věnují.Za Gertu dostala několiky významných ocenění...Teď mě napadlo, že musím najít a poslat po panu Há dvěma kolegyním nejen třetí díl Milenia, ale i Orinokem k přechodu od Mileny Holcové, mé druhé oblíbené brňačky...A dost...Milky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhnání si přeju přečíst už nějakou dobu, asi si to budu muset přát k narozeninám :-) Jinak moc děkuju za tipy!

      Vymazat
  9. Dobrý den, četla jsem, výborná kniha. Má i filmovou podobu ( Stopy ve sněhu). Napínavé. Ve filmu výborné obsazení. Takže určitě se těšte. A film poté. :-) Monika

    OdpovědětVymazat
  10. Já právě čtu. Taky Ježíšek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda,díky moc, už se hrozně těším. Jen jsem to dneska asi trochu zakřikla, Kuba pro jistotu vůbec nešel spát. Takže první kapitola asi až večer....

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ta tvá toaletka je prostě skvělá! Cit slečny Smilly je výborná knížka, máš se na co těšit. Už je to celkem dlouho, co jsem ji četla, ani děj si moc nevybavuju, ale vím, že to byl fakt zážitek. Hodně se teď těším i na Hoegovu novou knihu Děti chovatelů slonů, která by prý podle všeho měla být taky bezva. Jsem na tom podobně jako ty, posledních pár měsíců se snažím zase víc číst a musím říct, že mi to dělá velkou radost, takže tě úplně chápu. Tak ať děti dobře spí, ať máš na to dostatek času. Měj se hezky, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klári, dneska jsem se do ní pustila....Škoda, že děti nemůžou spát celé odpoledne....

      Vymazat
  13. JANIČKA MÁ V LOŽNICI
    JEDEN STOLEK ZDOBÍCÍ,
    ŘÍKÁ SE MU "TOALETKA"
    DÍKY NÍ SE JEDNA "TETKA"
    V KRASAVICI PROMĚNÍ,
    .... TO JE KOUZLO LÍČENÍ !!!!!

    Janičko, nádherná toaletka ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Přidávám se k ostatním, knížka stojí za to a pohled z oken ji bude pěkně ilustrovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se připojuju a ježíškům výběr chválím .. a musím se přidat k doporučení že Gaader je úžasný .. doporučuju ještě víc :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ten toaletný stolík je úžasný :)

    OdpovědětVymazat