sobota 12. ledna 2013


Šňůrky na dudlíky. Ty umělohmotné, chrastící mě hrozně svým zvukem rozčilovaly. Takže jsem je vyměnila za látkové. A Ema bude za parádnici.

8 komentářů:

  1. Super ozdůbka:-)U nás dudlík nefunguje,snažili jsem se při uřvaných večerech ho aplikovat,ale lítal stále vzduchem.Tak mi zbyl jeden krásný látkový s králíkem v šuplíku:-(
    Ještě ke kostce už ji Anežka vesele i přes svou nadměrnou velikost objevuje,ale leze mi z něj duté vlákno stále to měla v pusince.Čím jsi to vycpávala dutým vláknem rounem nebo dutým vláknem kuličky?

    OdpovědětVymazat
  2. Emička bude fešanda :-)
    Mě ty umělohmotné řetízky taky hrozně štvaly, byly jsme proto bez nich a dudlíky pořád ztráceli :-) Když byly děti starší, pořídily jsme dřevěné korálkové a jsem spokojená. Ale tyhle s láskou šité konkurenci nemají :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Za tu modrou barvu - pochvala před nastoupenou jednotkou!!! ... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak všední, obyčejnou a ve většině případů nevkusnou věc povýšíš na super módní doplněk. Žasnu .. ostatně pořád !
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji, od tebe ta chvála těší dvojnásob:-)

      Vymazat