čtvrtek 31. ledna 2013

Včera


Byl to nakonec hrozně fajn den. I když jsem na jeho konci jen tupě zírala ze sedačky. Ale o zážitky včera opravdu nebyla nouze. Tak jen taková malá koláž...
Snídaně šampiónů, Ema a hračka, nové látky a korálky od Kláry.(Díky, díky, díky!!!)

9 komentářů:

  1. Ahoj Supermámo, jak já se zdráhám si ty barvy k sobě domů pustit, u vás si je opravdu užívám! Nádherné kombinace materiálů i vzorů a když vše ladí, radost pohlednět;-). Pohodový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S fialovou tak lehce koketuju teprv chvíli, ale je potřeba si ji dávat jen po troškách..jinak by se přejedla. Aspoň tak to mám já...a děkuji moc:-)

      Vymazat
  2. tiše závidím látky.. krásné ulovky :)
    .. já hledám už půl roku béžovou se zeleným puntíkem a nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Béžovou se zeleným puntíkem jsem taky neviděla, ale budu se koukat:-)

      Vymazat
  3. Úžasné látky! Tomu se říká kup! :) Pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ještě že jsem s sebou neměla víc peněz..to je vždycky boj!

      Vymazat
  4. Jani, není zač!!! Jsem ráda, že udělají radost. :-)

    OdpovědětVymazat