středa 9. ledna 2013

Modrá pryč



Pomalu nahrazuji modrou. Už to zase chtělo změnu. Ale šedou nedám!

***

Miluju tuhle svou poobědovou siestu. Uklizeno, ticho, děti spí...

11 komentářů:

  1. Fialova je moja naj:) a ten hackovany vankus je super:) a kombinaciu ticho, poriadok a deti spia som uz dlhoooo nezazila:)teda cez den...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však si taky těch okamžiků vážím-a hýčkám si je:-)

      Vymazat
  2. No Jani, máš to zase nádherné!
    Dodatečně přeju do Nového roku spoustu radosti!
    Měj se krásně pa Majda

    OdpovědětVymazat
  3. Šedá je stejně podle mě nejlepší barva na světě.
    Do jara minimálně.
    ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, šedá je numero uno:-) Sice si nejsem jistá, že mi úplně sluší, ale i tak ji hrozně moc nosím:-)

      Vymazat
  4. No vypadá to luxusně, o tom se mi může jen zdát. Takhle naklizeno není u nás ani o Vánocích. Vždycky je nějaké to moje zlatíčko vzhůru a když spí náhodou obě tak si raději někam zalezu a užívám klidu, než abych uklízela. Protože určitě by se někdo vzbudil hned jak bych to dodělala.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je to krasne, fialova je paradna a tesim sa na dalsie doplnky, ktore tam pridas. Mne sa veeelmi pacila aj tvoja sedo-modra kombinacia, v poslednom prispevku, kde mas fotku s detmi na sedacke som ti to zabudla napisat a ty si to uz v rychlosti vymenila :o)
    http://byzuzug.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mám změny ráda. Proto mám plnou skřín povlaků na polštáře:-)

    OdpovědětVymazat