středa 16. ledna 2013

Při středě



Z dnešního dne.
***
Emiččina odpolední siesta na balkóně. Na aukru jsme sehnali starou Libertu. Je větší než současné kočárky, takže se do ní Emča ještě dlouho vleze. Tak každý den kolem oběda vozím a houpu...a zatím to funguje. Přece jen na čerstvém vzduchu se spí nejlíp. Zvlášť když jí tam dělají společnost návštěvníci našeho krmítka. To vyráběli chlapci loni na chalupě. S Kubou pozorně sledujeme, kdo přišel na svačinu.
A pár ukradených minut u stroje. Střihla jsem do schraňované a oblíbené látky. Taštiček nikdy není dost. A tato bude dárek pro kamarádku. Snad jí udělá radost.

14 komentářů:

  1. wow! tak ten kočárek teda závidím! to je velká krása:) a určitě se v něm musí skvěle usínat, protože to houpání na takových pérech je úplně o něčem jiným:)

    OdpovědětVymazat
  2. Janiiiiiiiii, není dneska středa? Ve mně hrklo, páč počítám pracovní dny do víkendu, tak být dnes úterý, udělá mi to čáru přes rozpočet :-) Pouzdérko se povedlo, a Emičce závidím tu siestu, jsem taky zralá zalehnout, leč bych se do vašeho "vozidla" nevešla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to opravuju....žiju v jiné časové dimenzi:-)

      Vymazat
  3. Úžasný kočárek!!! Takový si jednou přeju:) A můj asi první komentář na tvém blogu přestože tě sleduju už minumálně rok, jsem lajdák :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, já mám staré kočárky moc ráda, a jak jsem si všimla tak vy jste doma takový dobří "hledači pokladů na aukru" viz třeba ty nádherné skříně:)
    Chtěla jsem se ještě (jako nematka) zeptat, co je na té fotce s tím kočárkem zapojeno do zástrčky(pokud to není tajemství) Jinak velký obdiv nad tím jak si šikovná(ať už jde o šití, výzdobu či jiné prácičky).
    Dík a pěkný den, Julča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julčo, ta šňůra ze zástrčky je chůvička-přece jen bych Emu z balkónu křičet neslyšela....:-)

      Vymazat
  5. Jani, na skok jsem, díky Tobě, byla ve vzpomínkách. Přesně tento kočárek jsem měla pro syna na chalupě. Před 29 lety patřil již k "loňskému" designu. Ale byl taaaak prostorný a pohodlný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dítě jsem v podobném usínala...tento už je sice trochu jetý, ale na naše balkónové uspávání ideál. Jen jsem zvědavá, jak dlouho bude Emě stačit ježdění jenom po balkonu...Protože Kuba takhle neusnul. To jsme museli jezdit venku a pak hezky kočár vytáhnout po schodech do 3. patra i se spícím miminem....vydržela jsem to do jeho dvou let...

      Vymazat
  6. Kočárek na jedničku.Úžasný...kdybychom nepodědili krásný prostorný starý neonato(cca15let) kočár tak bych hledala také něco stařičkého ale funkčního-))))A závidím to ujezdit, zaparkovat a nechat spát.U nás sice ježdění funguje,ale musí se neustále záleží jak dlouho chci aby Anežka spala.Málokdy dospí zaparkovaná:-(((Vojta ten ani jezdící nespal víc jak půlhodky.. pro něj,jedině postýlka.Každé dítko má své:-))))
    Taštička pěkná, být ta kamarádka tak jásám-)))hezké další siestičky ze kterých vzejde inspirace.

    OdpovědětVymazat
  7. jani ten kocarek!!! skvely napad! muj prcek diky bohu usinal v postylce, trosku pozdeji spal pres den v houpaci hacce, tak jsem nikdy nemusela drncat po balkone nebo terase, jako mnohe kamosky, uf. okamzite jsem si u tve fotky vybavila nasi dnesni poledni siestu - kamaradka potrebovala na masaz, akorat v dobe spani, takze jsme hlidala dva spici broucky hezky v teplicku :)) http://followgram.me/i/370113254508820801_23577653 :) jelen s brylema - to je skvela latka! a chtela bych vedet, co delame spatne s nasim krmitkem, ze tam nic nelita :/

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, staré kočárky! Naše Rozárka měla osm měsíců uprostřed zimy. Sama neseděla, takže golfky nepřicházely v úvahu a do hlubokého kočárku se s fusakem, ve kterém se vozil můj starší bratr, já, bratrovy děti - bohužel nevešla. Tak tak jsem ji dokázala přikrýt dekou. Byla pěkně dlouhá, takže jí vykukovaly i nohy :) Ať ti Emička dlouho takhle krásně spinká!

    A taštička je parádní. Máš pravdu. Těch nikdy není dost :) Kamarádka bude nadšená!

    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kočárek, ten je!!! :-) To musí mít Emička nádherní spinkání, navíc s takovou společností:) My měli doma takový podobný velký, zelený, nejlepší kočárek na světě!:D Ale já prý nejlíp usla, když mi ustlali na tatrovce a vozili mě po pokojíku:D

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem v létě uspávala v kočárku, který byl kdysi můj:-)Hnědý manžestrový, není nad houpák! Ani jsem si prvotní chyby s úterkem nevšimla, úterý nebo středa. Na mateřský to splývá, ale vůbec mi to nevadí:-)Hodně sil do mrazivých dní

    OdpovědětVymazat