čtvrtek 17. ledna 2013


Bylo mi líto úplně zrušit vánoční výzdobu. Tak jsem malinko inovovala naši "kytici". Ušila jsem pár látkových hzvězdiček. Jednoduché, veselé. A rychlé. Jak jinak.

8 komentářů:

  1. Vyměnila bych ledvinu za ten hořčicový svetr v mé velikosti ... :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, navíc má i copánky....totéž si říkám vždycky v obchodě s dětskýsm oblečením- proč to nemají v mojí velikosti....

      Vymazat
  2. Ty hvězdičky s puntíky - to je něco přesně podle mého gusta :-) Můžu se zeptat, kde si sehnala takto puntíkovanou látku (myslím, žluté puntíky na bílém podkladu, ne naopak)? Obvykle narážím na opačné kombinace - barevný podklad, bílý puntík... Jinak Tvé stránky navštěvuji už nějakou dobu pravidelně a máš to tady moc krásné. Hodně radosti při tvoření i při maximálním vytížení péčí o dvě malé děti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, látku jsem koupila před víc než rokem v kroměříži v kamenném obchodě- takže ti moc neporadím. Jinak moc děkuji za milou návštěvu:-)

      Vymazat
  3. Všechny poslední příspěvky a fotečky byly moc krásné, ale nestíhala jsem komentovat. Kostičkou a klipsy na dudlíčky, přes výletní fotečky až po krásné hvězdičky. Jsi úžasná....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, objevila jsem Váš blog úplnou náhodou před víkendem a tak mi teď dělá v nemoci společnost:) Moc krásné to tu máte a asi se znáte s Markétou Baletkovou, že? Podobné blogy, oba úžasné. Tohle jsou taková má odpolední virtuální kafíčka!Mějte se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že vám to v nemoci zpříjemňuji:-) s Markétou se známe už od dětství...

      Vymazat