úterý 22. ledna 2013

Kytičková


Miluju kruhové šály. Doma jich mám hned několik. Krásně zahřejí, nikde nečouhají konce a hrozně dobře vypadají. Tuto jsem ušila z úpletu ze sekáče, 3m za 20 kč. Ještě mi zbylo na letní šaty. Takové nákupy mě baví:-)

11 komentářů:

  1. Hmmm....sekáč..jsem si dlouho nezahrabala :-)
    Pěkný úlovek a ještě lepší šálečka.
    Hezké dny
    ♥♥♥
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych říct, že já taky...tohle je starší úlovek...s kočárkem se poslední dobou taky moc po sekáčích nedostanu...

      Vymazat
  2. Taky miluji tyhle sekáčové úlovky :-)
    V poslední době jsem si v zimě oblíbila nákrčník, měla bych si pořídit i nějaký na jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když bude jen z úpletu, tak klidně i na jaro....

      Vymazat
  3. Krásný vzor! A až z té látky budou i ty letní šaty, bude se Vám v zimě, zabalené v nákrčníku, krásně vzpomínat na léto... (a naopak) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tsssssssss, paní, ty jsi klikařka ... kam se na tebe hrabu se svým hrnkem :o).
    Krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Šála je krásná! A ty korále vedle...předpokládám, že taky domácí výroba, začínám mít pocit, že v Olomouci se rodí jen samé šikovné ženské!pěkný den:) já nevím, jestli to tu čte někdo z Brna, ale pokud ano, nevíte kde se i v Brně dají nějak levně koupit látky?

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, šála je moc pěkná, já si zrovna jednu kruhovou háčkuju. Ale ta tvoje vypadá krásně měkoučká. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat