středa 5. února 2014

Stolek




Hledala jsem ho dlouho.
A trpělivě.
Stolek k sedačce.
Měla jsem o něm nejrůznější představy. A nebyla jsem ochotná dát moc peněz. Přece jen, znám naše děti....a vím, jak asi bude stolek brzo vypadat.
Takže o to větší radost jsem měla, když jsem ho minulý týden viděla stát u popelnice.
Malinko jsme mu zkrátili nohy a už slouží.
***
Žlutou v obyváku vystřídala modrá v kombinaci s růžovou.
Trojúhelníkový polštář jsem šila pár dnů zpátky, místo práce na kabelce.
Ale sluší mu to u nás, že...

28 komentářů:

  1. Jani, dotal mě polštář !
    Jsi strašně šikovná ! Fakt !
    Stolek je bezvadnej, zvláště pro svůj původ a je i nadčasovej. Jenom pozor s tím dřevem. Už je tam těch barev dřeva nějak moc, podlaha područky křesla, nohy od sedačky, polička ..
    Ale krásný to máš, krásný.
    Řekni mi, prosím Tebe .. jak se na takovou prťavou sedačku všichni vejdete?
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejdeme....je to prozatimní řešení.....I když možná na pár let, ale zatím jsme spokojení. Já mám pořád dobrý vztah s naší, teda teď už Kubovou ikeáckou postelí, kterou bych časem ráda do obyváku vrátila. Ale to se všechno uvidí...

      Vymazat
  2. to je paráda... kdyby tak někdo chtěl vyhodit nějaký u nás... máme levnej černej ikeáckej a ouřaduje na něm Anka, takže plnej bublin, necháme jí ho na dodevastaci..:-) a ten modřín se mi líbil už u Baletky, vypadá to fakt hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ikeáckej jsem právě nechtěla. Ale vzhledem k tomu, jak naše děti všechno pokreslí a upatlají, tak jsem zatím moc nechtěla investovat.....

      Vymazat
  3. Gratuluji k nalezencovi. Je parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, stolek je parádní. O kulaté rohy se snad žádná hlava nerozbije. my máme taky jeden od popelnic a druhý ze zrušeného hotelu :-) Mám ráda tu jejich lehkonohost, kterou má i ten váš.

    Polštář se taky povedl.

    OdpovědětVymazat
  5. Super stolek! Jen se obávám, že jestli počítáte s jeho krátkou trvanlivostí, tak asi budete zklamáni. To jste si měli koupit Ikeu za tři stovky :o)))
    A ještě bych velice ocenila fotečku maminky, jak vleče kočárek, kluka a kočár k tomu. :o)))))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem, že bude hned odrbaný a pokreslený....:-) A stolek jsem naštěstí jen objevila, pak už jsem povolala svého muže. Na vlečení nalezenců mám naštěstí jeho....:-)

      Vymazat
  6. Jéé, ten je! A trojúhelníkový polštář je taky skvělý! Ještě se sem asi párkrát přijdu mrknout... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ten je opravdu úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem tu taky dneska poněkolikáté! Krásný kousky - stolek i polštář. A kartonový šablony:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty šablony, to je ještě z vánoční výzdoby, kterou jsem nějak nezvládla dotáhnout...ale teď se docela hodila:-)

      Vymazat
  9. Jani, celkově to nemá chybu. Ten stolek je fakt povedenej objev. A polštář - tý jo!

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, stolík je teda parádny kúsok!!! Aj vankúšik, ja sa chystám už dlhšie na nejaký zošívaný ale nemám asi toľko trpezlivosti ako ty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U polštáře to ani není o trpělivosti....to u deky....tu svou trojúhelníkovou stále šiju...

      Vymazat
  11. vážně suprovej stůl...no a proč není u naší popelnice?na smíchově jsou jenom psí ...a ožralecký ...
    :)závidím!

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle jsou nejlepší úlovky. Já takhle nesmím jezdit do sběrného dvora, vždycky si tam něco zamiluju a nesu to pak domů:) Ale je teda fakt, že teď by se mi hodilo něco najít, protože budeme zařizovat nové bydlení s minimálním rozpočtem:) Hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme dost malej byt, takže sběrnej dvůr....tomu se raději vyhýbám...

      Vymazat
  13. Jani, ten polštář je bomba, úplně mě dostal! Stolek se moc povedl. Já se vždycky hrozně stydím, když něco táhnu od popelnic - naposledy dva rámy od kontejnerů, které jsou u dceřiny školy. Naštěstí mě nikdo neviděl :-) Krásný den, Alena H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Chápu, já taky vždycky s úlovkem utíkám, aby mě nikdo neviděl...:-)

      Vymazat
  14. Povedlo se. Stolek se k vám hodí. Polštář je bezva, ale mě uchvátily ty dekorace na poličce. Celkově je to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky Jani,
    krásný stoleček. Hlavně za ty peníze, co? Někdy je lepší si počkat a ono to přijde samo..
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Evi...člověk nikdy neví, na co natrefí....

      Vymazat
  16. Jani, mohla bys mi prosím poradit, jaký si koupit barvy na tisk na textil? Moc díky!
    Zdraví Markéta z Vídně :)

    OdpovědětVymazat