středa 19. února 2014

Peněženky


Několik týdnů zpátky jsem si ušila malou peněženku na drobné.
Před pár dny ji na mně vyprosila kamarádka.
A když jsem se už pouštěla do nové, vzniklo jich nakonec trošku víc.
Ze zbytků oblíbených látek.

23 komentářů:

  1. Jani, tie maličké taštičky na všetko možné sú milé....mala si viac šťastia ako ja, zháňam už dlhšie Echino s jeleňom a brýlkami, bezvýsledne.....veľa chuti do ďalšej tvorby (poprípade keď mi dáš ech na mail na kontakt,budem moc rada jassanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi echino mám z jednoho e-shopu ze španělska přes kamarádku, od veselé jehličky a z modern patchwork. Mrkni se....

      Vymazat
    2. Janinka, veľká vďaka za tip :-)

      Vymazat
  2. To je provokace! ale tím správným směrem! Obdivuju lidi, co umí dělat svět krásnějším :) Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou dokonalé:-)!Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. nebyla by jedna nosorožčí k mání?posím posím, počebuju!!!nádhera!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla....napiš mail...:-)

      Vymazat
    2. ooo to snad ne!to snad jo! děkuji:)zkoušela jsem psát na ten co máš v profilu a nějak to nešlo, tak tedy píšu sem svůj: zuzanka.ransova@seznam.cz
      džjuupí jak by řekl náš Toník:)

      Vymazat
  5. Výborná záležitost v každé kabelce :) Jsou krásné, Jani

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou perfektní! tahle "taštičkománie" mě chytla asi před rokem a už to bylo.... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám Jani, ty nejsi žádný troškař:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou!:) ... To máš teď jako jednu na koruny, jednu na dvoukoruny, pětikoruny ... a ták? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kdo si hraje, nezlobí:-))) Jsou povedené. Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné a to moc.
    Mám podobnou, ale jednobarevnou s našitou uháčkovanou sovičkou.
    Krásně tvoříte.
    D.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to je nádhera ... na takových taštičkách fakt ujíždím :)) Osmělím se, když už se ptala Zuzka - nebyla by, prosím, volná ta hnědá kytičkoptáčková? :)

    OdpovědětVymazat
  12. šikovné, týchto nie je nikdy dosť :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jani jsou opravdu povedené!!!!Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná práce, mě se moc líběj ty infantilní designy. Ta s těma brejlema mě připomíná motiv Andyho Warhola, já jsem na peněženky zatíženej a právě jsem si nedávno infantilní objednal http://levnepenezenky.cz/penezenka-lora-p228

    OdpovědětVymazat