pátek 14. února 2014

Echino bag




Taška pro kamarádku.
Tak dobře se šila.
Dlouho se mi nestalo, že bych do něčeho měla takovou chuť, s jakou jsem se pustila do šití této kabelky. Možná to bude tím, že jsem už přesně věděla všechny rozměry, kde bude jaká kapsa....Taška je totiž téměř stejná, jako moje vlastní. Pokud bych mohla nějaký střih tašky doporučit, tak jednoznačně tento. Zatím model, se který jsem nejvíc spokojená. Ode dne, kdy jsem své brýlové zavazadlo dokončila, jsem si snad jinou tašku ani nevzala.
Na tuto jsem použila oblíbené echino a když už jsem u toho šití byla, vznikla z odstřižků i taštička na drobnosti.

13 komentářů:

  1. Jani, je překrásná. a neustále žasnu nad tím, jak ses v šití našla.
    krásný pátek a víkend. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to já žasnu taky.... Že zrovna já se pustím do šití, to by mě opravdu nikdy nenapadlo:-))

      Vymazat
    2. Jani, určitě to tak má být:-))) Prostě ses pro šití narodila, jen jsi vystudovala něco jiného. Ale to se Ti neztratí. V životě nikdy nevíš. A jsi opravdu šikovná a pečlivá a taška opět nádhera. Pěkný víkend.Věra♥

      Vymazat
  2. Parádní. Obdivuji každého, kdo šije z koženky a vypadá to takto profi.
    Zdraví Věra Š.

    OdpovědětVymazat
  3. tašjka je úžastná, krásna látka... a je super že si si našla skvelý strih, ja ešte stále nejako hľadám chi :D v tých svojich :D

    OdpovědětVymazat
  4. I love all your bags so so much! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. tak ta je! to malé pudélko se mi líbí snad ještě víc :-) šikula! taky čekám kdy mě konečně osvítí :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný kousek! Máte střih podle Bellet? Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aleno, střih je můj vlastní....ale nic složitého.....I když díky Bellet jsem se naučila zkontruovat si v podstatě jakýkoliv střih....

      Vymazat
  8. Jani, je opravdu krásná. Už nějaký měsíc taky zkouším tašky z koženky. Jako radost pro sebe a sem tam něco pro moje neposedné 2 kluky. Můžete prosím poradit odkud je střih na tuto tašku?? Ten odkaz vám bohužel nefunguje. Děkujiiii moc, srdečně zdraví Gábulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabi, odkaz výše je pouze na podobnou tašku, kterou jsem si ušila pro sebe. Střih jsem si sama vyrobila - respektive je ze svou dopředu sešitých obdélníků 48x40 cm.

      Vymazat
    2. Jani, mockrát děkuju za rozměr. Jsem tolik vděčná za inspiraci, kterou tady nacházím:-))) Srdečně zdraví Gabi

      Vymazat