čtvrtek 6. února 2014

Modřín



Modřínové větve na knihovně v obyváku.
Oblíbila jsem si je.
A sklenění ptáčci.
Vánoční dárek od mé milé svědkyně.
Velká radost...

12 komentářů:

  1. Modřín je parádní. (hit letošní zimy:o)) Ale ti ptáčci jsou nejlepší s modřínem i bez modřínu!

    OdpovědětVymazat
  2. Modřínovým větvičkám to u vás sluší!Ptáčkové jsou nádherní!Moc krásná dekorace!Hezký pohodový den přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne :-) táto kombinácia nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  4. Pro ty ptáčky bych vraždila!!!! Jsou překrásní.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný koutek, hodil by se mi do posledního příspěvku Barevná koncepce: barvy moře a léta ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Jani ... ptáčci jsou od Olívky, že jo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani netuším, dostala jsem je k Vánocům od kamarádky z Vrchlabí....

      Vymazat
    2. Já jsem právě měla pocit, že jsem je zahlédla na jejím eshopu ... jsou fakt překrásní ...

      Vymazat
  7. souhlas se Šílenou Soňou...MARTINA

    OdpovědětVymazat