úterý 11. února 2014

Stále se mám co učit




Pokus o jednoduchou tašku.
Baví mě to zkoušet a představovat si...Nakreslit a pak střihnout.
Kabelka je menší, tak na peněženku, mobil. Celá koženková, jen sem tam trochu puntíků.
Měla být slušnější.
Tak jsem se vrátila ke své oblíbené mašli. Z té nejlepší látky.
Až přestane bavit, prostě se jen odváže
Plus jsem ušila ještě jednu, oboustrannou, pouze na vsunutí.
Co myslíte?
***
Zdravím moc budoucí majitelku do Španělska. A prosím o trochu slunce sem k nám.
Mám totiž chuť dnes nevylézat z postele...

5 komentářů:

  1. zrovna dnes jsme po práci snily s kolegyní - učitelkou z mateřské školy- jaké by to bylo sbalit věci a letět do Barcelony - je tam prý krásných 19°C :-) Grétka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prý tam zrovna dneska prší...Takže zas tak o moc nepřicházíme:-)

      Vymazat
  2. Jsou obě nádherné a s tou vsunovací mašlí je to super nápad. Krása, opravdu!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, co jiného dodat!!! Zase něco nového a zase super.
    Kdy já se taky odhodlám k činům? Když vyleze slunko táhne mě to na zahradu a když neni tak mě to táhne do postele :o)

    OdpovědětVymazat