pondělí 24. února 2014

Pirát


Máme doma pirátské období.
Může za to tak trochu karneval ve školce.
Kuba projevil přání jít za piráta.
Masku jsme, přiznám se, moc neřešili.
Kotvu na tričko, šátek z kusu černé látky, barvou namalovat něco jen opravdu vzdálené lebce.
Pásku přes oko.
A samozřejmě meč.
Ale Kuba byl naprosto spokojený. A co víc, i když už je jeho pirátský oděv dost špinavý, vyžaduje ho nosit i doma.
O nadšení z meče ani nemusím mluvit.
Obzvlášť když mu Ema zdatně sekunduje a tak se má s kým mečovat.

9 komentářů:

  1. Tak to máte dobrý! Můj syn měl dneska karneval v jesličkách a chtěl jít za "Klubíka", což je v překladu Mickey Mouse. Když jsem ho tam ráno předávala v černých podvlíkačkách a černém triku a v mých červených kraťasech s černýma ušima přišitýma na dcery čelence, tak jsem si připadala malinko "sociálně", ale syn byl nadšený, a to je hlavní! Jen doufám, že ho to do příštího roku přejde :o)
    PS: Doma to naštěstí moc nevyžaduje :o) zatím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klubík je taky Kubův oblíbený, i přes můj značný odpor....Už jsem se totiž přistihla, jak si prozpěvuju hop hop hopity hop...

      Vymazat
  2. Jani, už několik dní se chystám přidat příspěvek o našem pirátovi. Mečuje se plastovým nožíkem z IKEA (musí být modrý, ale když se mu ztratí, vezme na milost i růžový:-), nosí na hlavě hedvábný šáteček s kytičkami (má dva - světle růžový s růžemi a bledě modrý s kosatci), pásku přes oko na gumičce a pořád někoho honí. Haninka se schovává, že nechce být pirátka a on vždy vítězoslavně objeví její úkryt a volá: "Hani, mám výbornej nápad. Budeš pirát!!!"
    Kubíkovi fandíme:-) a sekundant je naprosto nezbytná:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až teď mi došlo, že na fotce není meč, ale sekera....Večer před karnevalem jsme totiž zjistili, že nemámežádnou ryze pirátskou zbraň...takže jsme v osm večer vyrazili do Globusu a koupili jediný meč, který měli v nabídce. Součásti balení byla i sekera. takže teď o sourozenencké souboje není nouze. Bohužel se nejčastěji spiknou společně proti sedačce (rozuměj drakovi)....

      Vymazat
  3. No vidiš, Jani, a já měla nervy z toho, kde seženu pirátskej kabát, když tu zazněl požadavek na pirátskej obleček (jediný pirát, který mi vyvstal před očima byl Jack Sparrow). Pomalované tričko mě nějak nenapadlo. :) Tak jdu na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, když jsem si zadala do googlu fotky pirátů...taky na mě vypadl jen samej Jack S....ale protože už mi hořelo za zadkem, tak jsem těžce improvizovala...:-)

      Vymazat
  4. Děkuju za inspiraci. Naše malá ratolest má jit na karneval za piráta a tak hledám inspiraci, abych mu mohla něco vyrobit. Ten tvůj nemá chybu. Pája

    OdpovědětVymazat