sobota 15. února 2014

Na zádech



Ze včerejšího výletu.
***
Někde jsem zaslechla, že děti jsou přesně takové, jaké je potřebujeme mít, aby nás formovaly.
U našich dětí to platí na sto procent.
Každý den se učím trpělivosti, přemáhám svou lenost, vztek....
Poslední dny jsou pro mě velkou lekcí pokory.
Že ne vždy jsem pánem situace já.
Že i když chci sebevíc, tak to nemusí dopadnout, jak si přeji.
A že ne vsechna má přání a rozhodnutí jsou správná.
Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc jsem vděčná za naše děti.
Tolik v nich vidím sebe, své sourozence, naše dětství....
Kéž bych si tohle všechno připomněla i zítra, až se s nimi budu opět rozčilovat.....

15 komentářů:

  1. Jani velmi výstižné!! Kde je taková krásná rozhledna?...Lída

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, na Kosíři jsme byli s Milým před Vánocema! Vůbec jsem netušila že takový kousíček za Olomoucí se dá udělat tak hezká procházka:) Jen nás trošku rozčiloval ten smradlavý asfalt cestou nahoru, nešel přes něj cítit les:D Jste obě jak modelky, hihi :D Tak hodně sil a trpělivosti s dětmi:) ... mě zatím učí trpělivosti jen má drahá polovička, hmm, snad se jednou taky dočkám "mini" učitelů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle malé děti jsou jenom radost, ale to člověku dojde, až když zápolí s puberťáky. Napsala jsi to moc hezky, děti nás učí. Přeju ti hodně sil a víc radosti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Male deti jsou radost jenom pokud mate hodne deti!

      Vymazat
    2. hodné-aby si nekdo nemyslel hodně :-)

      Vymazat
  4. Bez nich bychom byli opravdu polovicni...btw..mas uzasne vlasy!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mluvíš mi z duše ...mám to hodně podobně, ne-li stejně ...

    OdpovědětVymazat
  6. No jo Jani, hovoríš mi z duše! Ja sa posledné dni premáham aby ma neporazilo. Môj Igorko je až neskutočne akčné dieťa, každú chvíľu robí niečo nebezpečné a užívam si keď spí :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že to platí i o sourozencích... přesně tak, kéž bych na to dokázala myslet častěji- prostě zavřít pusu a pokořit se.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak, tak, Jani. BTW, moc ti to sluší. Určitě také díky dětem.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto souhlasím! A zpětně svou maminku obdivuji :-)

    OdpovědětVymazat