úterý 25. února 2014

Pod dekou


Kuba s teplotou.
V teple pod dekou.
***
Pohádka je asi jediné, co ho dokáže na chvíli zastavit.
Jinak bych si ani nevšimla, že je nemocný.
Lítá jako neřízená střela.

Hrozně moc vyrostl, chlapeček můj....

5 komentářů:

  1. Hezký den, na Váš blog jsem narazila teprve nedávno. Vrtá mi hlavou jedna otázka - často mi Vaše příspěvky přijdou ve velmi podobném duchu/stylu jako blog Markéty Baletkové. Znáte její blog? Je to čistě náhoda??? Nejste náhodou kamarádky, sestřenice, nebo tak něco? Nemyslím to špatně, vezměte to jako pochvalu, jen jsem zvídavá. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, s Markétou jsme kamarádky, známe se už od dětství.....

      Vymazat
  2. Kuba už je velký kluk :-) ... Tak a´t jste brzo zdraví!
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme....byla to nějaká rychlo chřipka....už vypadá opět zdravě....takže ho budu muset co nejdřív vyexpedovat do školky, jinak mi to doma zboří...:-)

      Vymazat