čtvrtek 20. února 2014

Když


Mám ráda chvíle, když děti usnou.
Když je ticho a nehraje žádná hudba.
Když jsem sama.
Když se můžu zastavit, zklidnit myšlenky.
Není to moc často.
Ale vím jak moc tyto okamžiky potřebuju.
Zhluboka se nadechnout. Chvíli nic neřešit a jen být.
Hned se pak líp vrací zpátky ke všem povinnostem.
***
Emiččina nová výprodejová halenka.
Spící kráska.
A obyvákové zátiší s mrkvovými muffiny. Salát stále kvete....

10 komentářů:

  1. Jani, jak já Vám rozumím...malíčci tiše oddychují a já nejdříve přemýšlela co dříve, až z toho přemýšlení nedělám vůbec nic a jen tiše jsem. Hodně pohody přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, s halenkou jsem chodila asi půl hodiny po obchodě, abych ji nakonec vrátila :))...a teď ji uvidím aspoň u vás :).

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím, jak moc mi chybí tyhle chvilky "milého nic".... v hlavě kolotoč, nevim, kde začít dřív a tak moc je potřeba vypnout, zastavit, uklidnit se...
    děláte krásné věci!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Ano, i já tyhle klidné chvilky potřebuju...hlavně v noci, jindy tu ticho není...a pár řádků v knize...

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, mluvíš mi z duše!!!! Poslední dobou mám velmi často chuť někam zmizet a být jen sama se sebou, nic neřešit, s nikým nemluvit, nic a nikoho neposlouchat. Bohužel těch chvilek ticha je míň než bych chtěla, ale jsou nutné, jinak bych nefungovala, byla bych protivná a to nechci, takže si užívám třeba tak banální činnosti jako je třeba sprcha .-) Pozdravuj doma pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi....myslím na tebe. Co třeba někdy návštěva? Je to ostuda, ale ještě jsem ty vaše drobky neviděla....

      Vymazat
  6. Máš pravdu Jani a jak moc jsou tyto chvilky pro člověka důležité. Tyto obyčejné malinké radosti Tebe mám pro tvé moudro moc ráda♥. Krásný večer. Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Já se dneska s malou zklidnila, až jsem obě vypadaly podobně jako Ema na prostřední fotce. A bylo to fááájn ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,
    mám to podobně, jen ty chvilky ticha prožívám většinou tak kolem půlnoci ;-)

    OdpovědětVymazat