středa 12. února 2014

Nad psacím stolem



Nově navrtaná polička.
Mám radost z každé malé změny, která se povede.
A z této obzvlášť.
Po dlouhé době jsem vystavila svou oblíbenou grafiku od kamarádky a pár drobností, které mě těší.
Hned mám z tohoto koutu lepší pocit.
Mějte hezký den!

15 komentářů:

  1. Egon Schiele... Můj oblíbenec. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása!stůl i grafika:) břečťan je taky krásnej.a poličky máme stejné a nemůžu si je vynachválit, hlavně jak se nemusí s každym hřebíkem do zdi a vystavovat si krásné knížky...:)pěkné to doma máte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mi na tomto typu poliček vyhovuje- že jen výměním obrázky a dekorace a hned je pokoj jiný. A žádné hřebíky...

      Vymazat
  3. Poličky také znám... Ale ten stůl! Ten teda je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stůl by potřeboval přetřít, ta ty víc jak tři roky dostal od Kuby tak zabrat....

      Vymazat
  4. Krásný všechno! Stůl, židle, i obrázky:)!

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný kouteček...mě taky stačí málo a hned mám z toho radost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný kout, tam se to musí blogovat... :) taky mám vždycky velkou radost z každé malé změny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak... Po malých krůčcích.... Mám to doma fakt ráda....

      Vymazat
  7. šedé,jednoduché,industriálně laděné... zkrátka povedené :-) Grétka

    OdpovědětVymazat
  8. milé , a grafika vypadá výborně:)kristyna

    OdpovědětVymazat
  9. Jani máš někde návod na tu papírovou kouli co máš na fotce? Díky Dáda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dádo zadej si do googlu poms tutorial a vyjede ti spoustu návodů- nejlepší je asi se podívat na nějaké video na YouTube.

      Vymazat
    2. Jani moc děkuji,mrknu a jak bude zase čas tak vyzkouším. Krásný den :o)

      Vymazat