pondělí 7. listopadu 2016

Zcela holčičí dny


Dnes krátce.
Nakonec mě rýmička skolila.
Naštěstí jsem se dokázala přes víkend z toho vykřesat a tak jedinou nemocnou u nás doma momentálně zůstává Ema, která ale vydá za dva.
Nebo spíš za dvě.
Protože víc holčičí období jsme u nás ještě neměli.
I přes horečku je schopná se denně pětkrát převléct, bez sukýnky/šatiček/střevíčků/korunky ani ránu.
Viděla jsem tolik holčičích pohádek a vymalovala tolik princeznovských obrázků, že kdybych do konce roku neslyšela o Popelce nebo Else, asi by mě to vůbec nemrzelo.
Plus máme opět v noci plno v posteli, protože když nemocná, tak jen u rodičů v ložnici.
Ale jo, užíváme si to.
I když ráno trochu se zalomeným krkem, okopanýma nohama a kruhama pod očima....
***
Jedna taška na rozjasnění dne.
Žlutá mě poslední dobou hrozně baví.
Plus skvělá hnědá koženka - jsem z tohoto nového odstínu nadšená, takže už z něj stříhám třetí kousek.
Tento už je zabalený a pomalu putuje za svou novou majitelkou.

2 komentáře:

  1. Jani, velmi ti fandim!
    Z Jeseniku jsem a ctyrletou holcicku mam taky, sova taky jsem... Jsi mi hodne sympaticka a blizka svym pohledem na veci kolem sebe :-)
    Fandim at se dari!!! At se z te nemoci brzy vyhrabete! ♡

    Iveta

    OdpovědětVymazat