pátek 11. listopadu 2016

Podzim do plic



Dnes krátce.
Mám hodně pracovní týden a příští nebude lepší.
Finišuji s přípravou na olomoucký Dizajntrh, snažím se to skloubit s nahromaděnými objednávkami a tak pracuji někdy až do večera.
Ale baví mě to a vlastně si jedu na dost příjemné vlně.
Hromady čaje, mandarinek, nově objevená Daughter - komu jsem dlužila hudební tip, tady je!
Únava a velké nadšení.
Potřebovala bych o týden navíc.
A tak už se docela těším na sobotu, kdy stroj bude odpočívat a my s dětmi něco podnikneme. Všem rýmám a kašlům navzdory.
Aspoň kousek lesa, kousek větru, kousek podzimu do plic.
***
Nové látky 
Menší toaletky.
Tak hezký víkend mějte!

11 komentářů:

  1. Jani, díky za hudební tip! To zas bude závislost :-) Krásné látky!! Už přemýšlím nad Ježíškem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě že taky... a už bych měla pomalu tomu Ježíškovi začít pomáhat:-)

      Vymazat
  2. Hmmmm, Malinová konvice :) já mám tu bílou a z čaje se hned stává rituál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty čajové rituály.... jedu na tom denně. Jen bych měla změnit čaj. Po 14 dnech už ten heřmánek nemůžu ani vidět....

      Vymazat
    2. Pořád je na světě ještě šípek, meduňka, lípa, máta :) A když už bude nejhůř, pořád se to ještě dá míchat :)

      Vymazat
  3. Jani, dekuji za tip na Dizajntrh. Nikdy jsem o tom neslysela. Urco to zajdu omrknout. Hezky zbytek vikendu Barca

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné taštičky!
    Jináč bych tě ráda pozvala na svůj blog, www.jojovictus.blogspot.com, kde publikuji články na téma modeling, cestování, fashion a lifestyle. :)

    OdpovědětVymazat