úterý 22. listopadu 2016

Může za to Soňa







Vzpomínám na den, kdy jsem na Sonině blogu četla větu o tom, jak ráda dělá svoji práci a jak je to pro ni důležité.
Tehdy jsem si v duchu řekla, že bych si to pro sebe strašně moc přála.
Najít něco, co by mě bavilo.
Chodit do práce ráda.
Ale přišlo mi to dost nereálné.
Přece jen historička umění na mateřské, co už všechno zapomněla a upřímně se nechce vracet do oboru.... Co bych tak asi mohla dělat?
A ono to přišlo samo.
V lednu to bude šest let, co jsem ušila svou první kabelku.
Od té doby jsem se tolik naučila.
Ale jsem pořád na cestě.
Netuším, kam přesně vede, ale baví mě.
A jsem vděčná za podporu mého muže, že nechává svou bláznivou ženu se realizovat, i když z toho kolikrát má asi docela nervy.
Obzvlášť proto, že nejsem moc střelec a nad vším hodně váhám.( Rozuměj všechno mi trvá:-)).
Musím si v hlavě opravdu odsouhlasit, že to má cenu - a tehdy do toho jdu.
Takhle je to třeba i s mým už několikrát zmiňovaným e-shopem.
Bude. Ale do Vánoc to nestihnu.
Asi vsechno moc promýšlím. 
Ale abych dokázala být klidná, potřebuji si být svým rozhodnutím jistá.
Po malých krůčcích kupředu. 
To jsem já.
***
Čímž se dostávám k tomu, že na mých FB stránkách tady najdete hromadu volných kousků.

14 komentářů:

  1. Občas čtu váš blog, je mi sympatické jak píšete. Nedávno jsem jela vlakem a jedna cestující až při kontrole průvodčího zjistila že nemá vůbec peněženku. jak několikrát přehrabovala kabelku, tak jsem si všimla, že je od vás. V tu chvíli jsem si řekla, že je to cestující "sympatická" a nabídla ji že ji dám peníze na jízdenku. S díky odmítla a vystoupila....

    OdpovědětVymazat
  2. Jano závidím Vám, že Váš koníček přešel v práci.
    To mě se nikdy nestane. Přestože do práce chodím ráda, baví mě, je zajívavá ,ale občas si říkám, co by bylo, kdybych se před lety rozhodla jinak a šla na jinou školu. Byla bych šťastná, kdyby se můj koníček (pletení, háčkování a teď pomalu nakukuji do tajů šití - škoda, že jsem nezačala dříve) změnil v moje povolání. Zjišťuji, že šití oblečení mě začíná bavit.
    Držím palce a těším se až nakouknu do vašeho e-shopu.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že jdeš svým tempem. Čtu teď knihu, jejímž motem je Kunderův výrok "Když se věci dějí moc rychle, nikdo si nemůže být ničím jistý." Takže na to jdeš dobře! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se Jani zase líbí, že nezapomínáš vyzdvihovat i svého muže, který tě podporuje. Dokud jsem neměla rodinu, moc jsem to nechápala, ale teď už vím, že když chceš něčeho dosáhnout, podpora okolí je strašně důležitá. A i oni občas musí dělat ústupky, kompromisy, nebo i věci, které jim nejsou úplně po chuti - ale dělají je, a to je od nich ten největší projev lásky a respektu k tobě, proto je třeba si jich za to vážit. Rozjet e-shop je super nápad. Jen si dej pozor, kolik si toho nabíráš :)ať se neuhoníš. Pac a pusu Barča

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, kabelek je na trhu mraky, ale ty máš cit v kombinaci látek. Doufám, že někdy uděláme nějaký společný projekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Soňi, Jana má cit pro kombinaci látek, opravdu ji obdivuji, něco ušít, pro mě není žádná práce, ale zkombinovat to tak, aby to lahodilo oku, safra, to moc závidím :-D Celkově vám děvčata závidím, že děláte to, co vás baví :-D

      Vymazat
  6. Jani, moc Vás, nebo tebe? obdivuji, jte mou inspirací, snažím se v sobě objevit ten talent a vytvořit něco lahodící oku.no jsem teprve na začátku :-D tak snad vesmír bude naslouchat mým přáním a snům. Moc držím palečky v dalším tvoření :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky nejsem žádný střelec - takže - myslím, že na to jdeš dobře... :-) A držím Ti palce!

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jani, je skvělé, že jste se takhle rozhodla a postupně to přišlo... Není nic lepšího než chodit do práce s radostí a dělat to co Vás baví.... Já jsem z práce trošku vyhořelá a nenaplňuje mě, není za mnou nic vidět. Tak se taky trošku pokouším o něco jiného, tak snad to možná přijde...:) Mějte se moc fajn a držím palce Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tiež fandím, a tiež robím, čo som si sama zvolila:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, kabelky máš nadherné, jsi moc šikovná! Jó když může člověk dělat práci, která ho baví, to je tak fajn. :-) Myslím, že moc lidem se tohle nepoštěstí, většina z nás chodí do práce otrávená.. :D Ale je to na rozhodnutí každého, co bude dělat... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ježííííš, to jsou krásné věcičky :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat