neděle 27. listopadu 2016

Meat design 2016

 

Hrozně moc jsem se těšila.
Vyprosila jsem si doma na dva dny volno, abych potom nakonec všechno přeplánovala a udělala si výlet s Josefem a Hankou. (Mávám!)
Ale i těch pár hodin bylo moc fajn.
Letos bylo podstatně víc prodejců, takže víc lákadel. 
Hodně mě zaujaly podnože k psacím stolům Master&Master.
Naživo jsem je viděla poprvé a asi začnu šetřit....
Hlavně byl ale pro mě letošní Meat design o setkáních.


Soňa a její Malina keramika. Na tu jsem se obzvlášť těšila.
A takhle jí to sluší s naším medvědem...


Andrea.
Koupila jsem dětem vystřihovánky a tím na sebe ušila bič.
Protože jsem pak celé odpoledne musela vystřihovat...grrrr:-))


Sousedky Zahrada na niti a By Myyna.


Bára, Lenka a Markéta. No že jim to sluší. A jak jsem zjistila, kabátek co má na sobě Bára a co jsem jí tiše záviděla je Markétin a je z obchodu...no to neřeknu, protože byste mi ho vykoupily...:-)


Ema Mamisu komplet. Tady jsem nakoupit musela:-)


Uutěrky.


Znám je už z prvního olomouckého Litru. A dostaly mě především jejich skládačky. Jsou sice pro větší děti, ale jednoho dne se na nich Kuba vyřádí.


 Tuto šikovnou slečnu jsme společně s Janou z lesa objevily už na C6 marketu. A moc hezky o ní napsala tady Soňa.


Počasí bylo ideální na to zůstat hezky vevnitř. A fotku udělat jen rychle při přechodu z jedné budovy do druhé...


Expozice Houbaření.


Studio Dechem mě baví. Už loni jsem na jejich kouscích mohla oči nechat...


Maxim nemůže chybět nikde:-)



Tohle mi udělalo velkou radost. Loni jsem si na Meat design koupila, totiž Ježíšek mi koupil, knížku Slečny. Psala jsem o ní tady. Letos jsem si prohlížela Intimitu a po několika minutách rozhovoru mi došlo, že slečna, se kterou mluvím, je jedna z týmu autorek - totiž sama Bára Baronová. Skromná, milá, p... Velký překvapení! Takže už jsem samozřejmě zapomněla, že pod stromečkem bude knížka i s věnováním. Jo!


A tři grácie nakonec:-)
***
Malý update: Výbornou reportáž najdete u Báry Grünwaldové TADY.

8 komentářů:

  1. Příjemná akce to byla a díky za krátké setkání!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, Jani, chtěla bych se zeptat, jestli nebude nějaká podobná akce v Brně? Brala bych všemi deseti.Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, popravdě netuším...ale zkusím zjistit:-)

      Vymazat
    2. Ano, přimlouvám se za Brno, kdybys o něčem věděla, dej vědět :)

      Vymazat
  3. Wonderful photos, Jana! Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já se nakonec nedostala, tak tiše závidím. Master and master jsem tam objevila už loni, jsou skvělí. Těším se, až povykládáš osobně!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, tak to tiše závidím. Taky jsem plánovala tam zajet. Snad to vyjde příští rok. Přeji krásné adventní dny! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat