úterý 1. listopadu 2016

New in



Nějak se z té cikcakové látky nemůžu posunout dál.
Ale baví mě, moc.
Mám hromadu nových koženek od nového dodavatele a jsou malinko jiné, silnější, ale mnohem kvalitnější. Takže se s nimi seznamuji a nejraději bych šila milión věcí mimo svůj "to do" list.
A taky spoustu nových látek.
Prostě mnoho materiálních radostí, které jsou čas od času potřeba.
Pomalu budu uzavírat vánoční objednávky, takže pokud máte nějaké přání, neváhejte se ozvat...

9 komentářů:

  1. Jani,muzu se zeptat odkud je ta prvni latka-tyrkysovo-zlute pulruhy. Diky moc. Dora

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelky i taštička se opět moc povedly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím vám Jani, taky bych chtěla být svou paní, být doma, šit a užívat si tvoření. krásné látky, velice mě inspirujete, zkouším šít toaletní taštičky, musím ještě spousty věcí ještě vypilovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to pilování je vlastně hrozně fajn, ne? Aspoň mě to bavilo, pořád něco nového zkoušet...

      Vymazat
  4. Jani, dajte tipy na pondelkovu hudbu. Oh wonder mi sadlo ako uliate ;) Tasky, latky, vsetko perfektne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, tak to popřemýšlím...zrovna teď mám všechny kapely dost ohrátý, takže je nutnost objevit něco nového:-)

      Vymazat
  5. Zdravim, Jani :-) Mozem sa opytat? Ta rastlinka je nadejne avokado? Ak ano, ako sa ti/vam to podarilo? ja mam kostky namocene uz asi 5 tyzdnov a stale nic . Dakujem :) a velmi fandim vsetkemu, co tu citam a dennodenne sledujem :)

    OdpovědětVymazat