úterý 8. listopadu 2016

V budoiru





Pro letošní podzim moje nejoblíbenější kombinace.
A nejspíš poslední taška z této látky.
Dostala jsem ji před několika lety od jedné bývalé švadleny a ušila z ní minimálně pět, šest kabelek.
Už teď mě mrzí, že jí nemám víc.
Ale hledám....protože tahle šedá v kombinaci s vlnou je geniální.
Tašku jsem vám vyfotila v našem holčičím budoiru, jak vznešeně říkáme obyváku v dílně.
Který ale moc neobýváme, protože až donedávna tam vlastně nic kromě dvou postelí/sedaček nebylo.
(Sedačky jsou mimochodem úplně parádní, po panu původním pronajímateli - jedním pohybem jsou z nich postele).
A taky se tam moc nepotkáváme, protože práce, já děti a obecně málo času.
Takže zatím jen malé nakouknutí.
V hlavě mám tak dvacet věcí, které plánuju ušít/vyrobit/předělat, aby obyvák vypadal víc k světu a nás to přimělo se tam s holkama častěji potkávat.
Nebo aby se mi tam ještě líp fotily kabelky....
To hlavně:-))))


8 komentářů:

  1. Kabelka krásná a pracovní obývák luxusní.... ty prostory.... paráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera Jani! Taška i prostor.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásné. Ten prostor i taška! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja mám budoir doma, a veľmi sa mi páči ten váš:-)
    Aj to holé, ale krásne zariaďovanie.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den, na vanoce prosveho draheho mam pripraveny krasny setik motylek+sle+kyticka do klopy vse oroginalni zakazkova vyroba tak snad udala radost...kabelky mate krasne!! Horakova janapechova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, poprosím vás o komentář pod soutěžní příspěvek...

      Vymazat
  6. Tak ta kabelka je úžasná,přesně podle mého gusta...Kdyby byla k mání, měla bych určitě zájem.Přeji krásné tvoření.Mirka (konecnamirka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, kabelka je už bohužel prodaná. Tato byla na zakázku....

      Vymazat