pondělí 21. listopadu 2016

Jak bylo?




Užily jsme si to.
Sice jsem v pátek večer málem vypustila duši, ale přes noc jsem to všechno dospala a druhý den Dizajntrhu byl už naprostá paráda.
Navíc trávit čas s Janou - to já moc ráda:-)
Díky za všechna milá setkání!
A teď už co jsem objevila, co mě zaujalo a co mě naprosto dostalo...



Největším pokušením byl hned sousední stánek designérky Lucie Kováčikové aka LK/minilab.
Naprosto famózní porcelánové kousky.
Vidět jste ji mohli i letos na Designbloku.
A můj Ježíšek už ví, co mi donese:-)


Košilela. Krásné kousky, krásná prezentace. Jedno velké ach.


Hrozně ráda jsem potkala Jolanu z jsem. A z náhrdelníku od ní mám nezřízenou radost. Ještě se pochlubím...


Naživo jsme okoukli Houpací prkno a kufříky od Pikle z pytle.


Měly jsme ty nejlepší burgery.
Jako vážně.
Od Jaggers.
Tři machři ze Slovenska si pořídili food truck a prostě umí. My s Janou jsem od nich ochutnaly, co se dalo a doufám, že to nebylo naposledy. Protože o jejich burgeru na korejský způsob se mi bude ještě chvilku zdát...
Přiznávám, že víc fotek jsem nezvládla.
***
Ale musím ještě zmínit pár kousků.
Naprosto jsem se zamilovala do Slaného karamelu. Jejich makronky - nepřekonatelné!
Pražská partička Don Wood a jejich dřevěné naušnice - zasazené do stříbra. Neodolala jsem.
Papírnictví Formace. Brala bych od nich všechno.
V růžovém sadu - o těch se ještě zmíním zvlášť. Skvělý projekt pro lidi s postižením a vyrábí naprosto parádní hračky.

3 komentáře:

  1. Taky jsem toho ještě plná. Doslova. :) Pořád se mi vybavují ta parádní setkání, dnes jsem si vyšla v nových šatech Tuktuki a naušnicích DonWood. Z kapes tahám poznámky z našeho povídání. Bylo to super.

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za reportaz, tam by se mi moc libilo. Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně vidím vás dvě Jany: jedna navrhuje autorské látky a druhá z nich šije kabelky a taštičky. :-)

    OdpovědětVymazat