čtvrtek 3. listopadu 2016

Předadventně


Těšíte se na Vánoce?
Já moc.
A aby to těšení rychleji utíkalo, mám pro vás dnes hned dvě pozvánky.
První je na olomoucký Dizajn trh, který se bude konat už za 14 dní, tedy 18.-19.11.2016 v olomoucké Pevnosti poznání (Korunní pevnůstka) a kde budeme společně s lesní Janou opět s naším stánkem. Proč nenakoupit vánoční dárky s předstihem?  Nebo se prostě přijít pokochat, dát si kafe a nebo se jen tak potkat. Případně se zúčastnit jednoho z workshopů. Dorazte, rády vás uvidíme!
Druhá pozvánka je na předadventní kalendář, který na svých stránkách spustila Markéta z blogu TAMARKI.
Každý den počínaje zítřkem u ní najdete pozvánku na jeden z jejích oblíbených blogů, kde bude probíhat předvánoční, nebo chcete-li předadventní giveaway.
Na soutěž u mě se můžete těšit  přesně za týden, tedy ve čtvrtek 10.11.
O co se bude soutěžit zatím neprozradím, ale aby vám to rychleji uteklo, doporučuji sledovat Markétin blog a další zúčastněné blogerky. Jsem sama zvědavá, kdo všechno se zapojil.

3 komentáře:

  1. Jako cenu navrhuji hodinu společného šití v dílně.
    M*

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, tam se tak těším! Tolik lákadel!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jak jsem viděla reklamu na Náměstí Hrdinů, tak jsem věděla, že je to vaše taška:) A já na přítele: Honzi dívej, tohle šije Grešáková :) tu znám:D :D omlouvám se za možná prudké oslovení:))

    OdpovědětVymazat