pondělí 7. října 2013

Ženský víkend




Náš víkend v Albeřicích v Krkonoších.
Samé ženy, spousta povídání, možnost přemýšlet, zastavit se...
Zklidnit se, nadechnout.
Nádherná příroda, klid, ticho....
Tak jsem si to představovala a vyšlo to na 100%. 
Jen to uteklo moc rychle...
***
Načerpala jsem energii do následujících dní a s velkou radostí se vrátila domů.
A když jsem pak večer držela v náručí spící Emu, uvědomila jsem si, že ať jsem utahaná sebevíc, tyhle chvíle jsou k nezaplacení. Nikdy bych neměnila.
Jsem ráda, že jsem žena. A neskonale vděčná, že jsem matka.

15 komentářů:

  1. Jani, moc hezky jsi to napsala.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je nádhera. V Albeřicích jsme byli třikrát na dovolené a přístí rok máme zase v plánu jet, nádherné místo, pořád se tam vracíme....muselo to být krásné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo....Plánuju jet za rok na 4 dohody...tak se třeba potkáme....

      Vymazat
  3. Myslela jsem na vas, holky. Tesim se, az povypravite...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, Marki, jsem zvědavá, jestli se ve čt. potkáme...

      Vymazat
  4. Jani,
    tak to je super, že jsi si užila ženský víkend bez dětí a ještě bylo tak krásné počasí !
    Občas právě tohle ženská potřebuje, aby si uvědomila co všechno vlastně má a mohla i dále fungovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krátký, ale krásný příspěvek. Nádherné fotky a hluboká myšlenka.

    OdpovědětVymazat
  6. až mě to dojalo, krásné............

    OdpovědětVymazat
  7. taky mi to vyhrklo slzy do oci, och! (ale neni nad spici dite, kolikrat se mi od uspaneho juniora uz ani nechce vylizat z postele, bych ho utulila .))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadáte krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Strasne Vam to slusi.
    Taky mate moc pekne deti, manzela, srovnane myslenky, sikovne ruce a dobry vkus - co vic si prat;-). Mnozi ci mnohe Vam mohou tak akorat zavidet.
    Tak at se dari i dal!

    Radka

    OdpovědětVymazat