čtvrtek 10. října 2013

Když děti spí


Dnešní poobědová siesta.
Mléčná káva, narozeninový dort a úplné vypnutí hlavy u stroje. Dnes trochu barevný relax.
***
Kuba je už druhý týden doma ze školky s nachlazením. A i když vymýšlíme různé aktivity a procházky, docela dost se nudí. Přece jen ani já, ani Ema nejsme ti praví školkoví parťáci na hraní. Takže tu svou obědovou pauzu prožívám opět o něco víc...
Ale teď už zpátky do reality. Vzhůru ven, aneb Kuba, Ema, máma a pes.

6 komentářů:

  1. Jani, takové barevné pojetí jsem u tebe dlouho neviděla (bylo někdy vůbec?) :) Krásné! Jsem zvědavá, co z toho bude :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bylo Joli, někdy ty byrvy potřebuju víc a někdy míň.....a zrovna teď mám na ně chuť....budou to malé taštičky, dárky pro kamarádky....ale ukážu až v pondělí...

      Vymazat
  2. Jani, pozdravujem maróda, snáď nachladenie prejde a bude opäť fit. Akosi nestíham sledovať tvoje posledné príspevky, tak aspoň tento. Fíííha, takže taštičky to budú? Ja som na prvý pohľad myslela, že to bude taká dlhá kuchynská chňapka. Horím nedočkavosťou, čo z toho bude. Krásny víkend
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuju, naštěstí už je to jen kašel...takže v pondělí snad zpátky mezi děti...Jinak budou taštičky, docela se těším....i když jak se tak koukám, poslední dobou hlavně taštičkuju:-)

      Vymazat
  3. Taštičky vypadají nádherně. A nachlazení řádí i u nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se nám nachlazení v dřívějších letech celkem vyhýbalo, tak mám obavu, že díky školce to letos bude úplně opačně....:-(

      Vymazat