úterý 15. října 2013

Podzimní







Z víkendu.
Bylo nám dobře.
A já jsem konečně našla nějaké houby. (Doteď je sbírali všichni ostatní...)
***
Kubík už je zpátky ve školce, třikrát hurá. Jen Emička a zuby, to je kapitola sama o sobě.
Tak hezké podzimní úterý. V Olomouci doslova. Plískanice, mlha, zataženo. Ale u topení je fajn. Moc...

6 komentářů:

  1. Jani, krásné fotky! A Brno hlásí "jen" zataženo. Bohudík bez mlhy a plískanic - a to jsme zrovna nadávali, jak je tady hnusně. Tak hodně zdaru u topení, ideálně s dobrým kafíčkem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, kdyby to tak šlo...zrovna se překonávám - oblíct sebe, Emu, vzít psa a vzhůru pro Kubu do školky....chjo:-)

      Vymazat
  2. Ahoj Jani Tvoj blog navstevujem, uz istu dobu, velmi sa mi u Teba paci krasne fotky, sikovne deticky, zvlast Emicka mi prirastla k srdcu, lebo je narodena v rovnakom mesiaci a roku ako nas Oliver... Sem - tam k Vam nakuknem ake robite pokroky, my sme zacali akurat minuly tyzden chodit :) Prajem vela zdravicka obom detickam pa Mira ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten podzim Ti moc sluší, krásný odstín pleti... :-) a když jsem koukala na Emičku, chvíli jsem přemýšlela, jestli si Kuba neoblík její čepici, jak jsou si tu podobní. Krásný podzim!

    OdpovědětVymazat
  4. Janco, Tva rodina = krasni vsichni. Rodice jsou sympataci neskutecni, uzivej. Za chvili Emka rok! Juch!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, čiší z nich příjmená atmosféra, úplně cítím tu vůni vydařeného podzimu.

    OdpovědětVymazat