úterý 22. října 2013

Co bylo dnes k obědu?


Jsem vyloženě letní typ. Hodně slunce, teplo....Ale i podzim jsem občas ochotná vzít na milost. Třeba tento týden mi dělá vyloženě radost....A pak švestky, jablka, dýně....Té poslední jmenované přicházím na chuť teprve v posledních letech. Dnes polévka. Recept z Herbáře. A maličko obměněná jablečná bábovka podle Ditiných báboviček. Navnadila mě Klára, která napekla minulý týden...a já jsem na tu úžasnou chuť myslela celý víkend.

13 komentářů:

  1. mňam:) Rada by som sa k vám dnes pozvala na obed:)

    OdpovědětVymazat
  2. polévka se u nás neujala, ale bábovku bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu polévku miluju! Bohužel jen já :-(, zbytek rodiny ji nechce. A bábovka vypadá překrásně! Mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. Voní to na dálku Jani. Máme též rádi dýňovou polévku. Tchýně mi zrovna jednu přivezla z nákupu, potěšila mě. A tu bábovku jo, tu udělám zítra též, ale jako mufiny Kubíkovi do školky pro děti na podzimní besídku-dýňování. Dobrou. Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě s dýněmi teprve pomalu učím vařit....takže jsem zvědavá, jak to bude pokračovat...

      Vymazat
  5. Než jsem lehla, vařila jsem z ní skoro celej tejden, jak byla velká, ale byla to ta zahradní. Polívka s dýnovým olejem u nás jede, pečená se sýrem a ořechy, dušená k masu, do omáčky na špagety... divím se, že mi to ještě nehodili na hlavu, když to nacpu všude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty špagety....hm, to by nemuselo být špatné....

      Vymazat
  6. Dýňové polívce jsem přišla na chuť teprve loni, dneska jí s ním klidně celý kastról, miluju ji :-) Bábovku musím nědky zkusit, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábovka je skvělá, docela se musím držet, abych nedojedla ten kousek, co jsem nechala klukům k snídani...:-)

      Vymazat
  7. Jani, voní až sem! A ty toaletky s mašlemi!!! Ach!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu bábovku bych si dala:) Určitě ji vyzkouším. Děkuju za inspiraci, budu se sem určitě ráda vracet. :)

    Kristy
    http://denikzrzky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat