čtvrtek 3. října 2013

A může přijít zima



Aneb čepice a nákrčník pro Emu.
Látku mám už pár měsíců a pořád jsem nevěděla, co z ní bude.
Ušila jsem takovou lehčí variantu, na tu opravdu zimní se teprve chystám...
Modelka opět moc nespolupracovala, ale omluvou by mělo být to, že kombinace rýmy, kašle a tří rostoucích zubů je dost pekelná...

19 komentářů:

  1. Jani, i přes to že modelka příliš nespolupracuje jí to moc sluší.
    Látka je moc krásná.
    měj se krásně a ať je brzy líp
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, sama se divím, že jsem to stihla vyfotit, protože hned následně si čepici servala z hlavy:-)

      Vymazat
  2. jejda to je krásná látka!!! to by byla krásná taška:)) malé to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně to měla být taška...(jak jinak že:-)) a možná ještě bude...

      Vymazat
  3. Modelce se nedivím, ale sluší jí to! Je to mooc pěkné. Je to opravdu i o té látce. Já se pořád chystám objednat, ale zatím pořád zahradničím... Ale už se těším až si objednám a budu zase šít:-)). Včera jsem pohrabala pod ořechem a do rána mráz shodil všechno listí. Takže hurá repete:-)) Jani krásný den s Emičkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme....já se zas vyhýbám tomu, abych objednala...protože to je opravdu mor!

      Vymazat
  4. Jani, na tu kombinaci, kterou popisuješ si myslím, že Emička spolupracuje až moc dobře. Soupravička se ti moc povedla, bude jí v ní hezky teploučko.Holt, podzim je už tady
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. JO Jo jo a zase jo! ... moc pěkné asi budu muset překonat lenost a taky zasednout ke stroji, třeba taky něco vykouzlím.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná soupravička, Jani. Emince moc sluší, to bude krásný podzim :) Ať jste u vás všichni brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná souprava a látka!!! A jen koukám, jak je Ema podobná bráchovi :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, myslím, že Tvá modelka parádně předvádí, jak se s čepicí dá pracovat... prostě čepice v praxi :) Krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. No to je strašný....ještě,že ta malá neumí mluvit!

    OdpovědětVymazat
  10. To je super čepka a vážně skvělá látka ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Made by JG. A co značka je tam je tam? Fakt originální, moc hezká látka Jani...Vokopka

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, to je krásná kombinace. A Emičce sluší. Inka nesnese čepice, pořád je tahá dolů, ať jsou sebelíp zavázané. Budu muset objednat kuklu;-). Jinak s tím zdravím je to u nás zrovna tak. Vrrr!!!
    PS: Takhle v ní vidím Kubu, je to neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
  13. Modelka na druhé fotce je celý Kubík :-) A připadá mi, že za ty tři měsíce, co jsem ji neviděla, strašně vyrostla...
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, krásné dělala jste si střih na nákrčník a čepici nebo ho někde najdu. Děkuji za info
    Petra

    OdpovědětVymazat