středa 9. října 2013

Modrošedá



Pokračování obyvákové změny.
Z natištěných látek jsem ušila polštáře, na nějakou dobu musí zase růžová pryč. 
A zbytky jsem použila na dvě taštičky.
***
Prohlížela jsem si zpětně fotky našeho obyváku. Šedá se mě drží už skoro rok....A ještě asi nějakou dobu u nás bude. Pořád mě totiž hrozně baví....

7 komentářů:

  1. Jo jo šedá a tištěné látky teďka frčí i u nás. Taková baletkovsko-grešákovská mánie bych řekla. Ale je to opravdu krásné. My jsme se šedou tak daleko, že jsme i vymalovali na šedo stěnu v obýváku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tisku se podlehne rychle....a to mám doma tolik nádherných látek!!!

      Vymazat
  2. Jo,jo taky mám ráda šedou.Máte to moc hezké,často k vám chodím a asi taky vyzkouším tisknout.Děkuji za inspiraci.krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Jani a jaké barvy přesně používáš? Ten polštář s modrými křížy je nádhernej. Cibulák na přechozím postu - to je opět, jako bych byla doma ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám Textile Art od Nercheau....kupuji je ve výtvarných potřebách a zrovna tahle je určená na tmavý textil...takže podstatně větší využití...(líp kryje)

      Vymazat