pátek 4. října 2013

Jsem zvědavá


Na pátek jsem se těšila.
První víkend sama po dlouhé době.
Poprvé v noci bez Emy.
Odpočinek už tak potřebuju.
Tak jsem zvědavá, jak si tento víkend vychutnám. Kolikrát se asi v noci vzbudím, abych zkontrolovala děti a zase klidně usnula....A kolikrát budu telefonovat domů....
Krkonoše, už se těším!
***
Obyvák se zase pomalu převléká...
Jsou natisknuté nové látky na polštáře na sedačku, tak jen malá ochutnávka....
A další papírový řetěz....

9 komentářů:

  1. Ty sis ony papírové řetězy docela oblíbila :) Obývák má krásný nový "kabát" a tobě přeji regeneraci a ničím nerušený odpočinek! (jak já bych ho tak potřebovala!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblíbila. Jednoduché, rychlé, efektní..moje malá svatá trojice:-)

      Vymazat
  2. krkonose mam taky na wishlistu, klidne i s nasim chroustem ,) uzij si relax, samotu a KLID, a hlavne ti preju, at to probehne v klidu i doma!! modry obyvak se mi moc libi, nebo je to modroseda? moc prijemne! no a ta nova potiskla latka mi pripomnela, ze jsem koupila nove povleceni s planem zacit razitkovat.. a je to podobny odstin (bile kvalitni jsem ve velkem nesplasila :(), porad jsem koumala, jakou barvou tisknout, AHA, tak bilou by to mohlo byt krasne! .) diky za indpiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to pak koukej pořádně zblogovat! Jsem zvědavá....a krkonoše doporučuju....vracím se sem vždycky moc ráda.....

      Vymazat
  3. Jani, myslela jsem na Tebe, jak se máš v Albeřicích. A nevím, jakého máš operátora, ale já jsem mohla volat jen z kopce nad domem, jinak nebyl signál, tak to jsem si hodně rozmyslela, jestli je to nutné :-)
    Těším se na setkání za dva týdny.
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuju,, už se moc těším na setkání! Signál jsem měla, ale ani jsem moc nevolala..nějak nebyl čas:-) Ale moc jsem si to užila....!

      Vymazat
    2. Super, jsem ráda!

      Markéta Z.

      Vymazat