pondělí 21. října 2013

Další kroměřížský víkend


Máme za sebou krásný víkend.
Měli jsme po dlouhé době čas jen na sebe.
Děti jsme rozdělili mezi rodinu a tak jsme si to, myslím, užili všichni.
V tom všedním shonu si tak málo uvědomuji, co všechno pro mě má rodina znamená.
Jak moc jsem ráda se svým mužem.
Ještě že si to jednou za čas můžeme připomenout.
***
Střihla jsem do jedné ze svých nejvíc schraňovaných látek. A když už jsem byla rozjetá, hned jsem ušila ještě jednu.
Toaletní taštičky. 
Větší, v kombinaci s koženkou.
Barevné, pro ještě radostnější podzim.

12 komentářů:

  1. Jani, ta hmyzácká je skvělá! Z tý bych chtěla šaty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je ta moje nej látka...jen ty šaty by vyšly ukrutně draho....

      Vymazat
  2. tiež chválim tú hmyziu....perfektná je, teda aj taštičky, aby som nezabudla....jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, obě taštičky jsou krásné a látka s motýlem je přímo boží.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je že! Pořád si i schovávám na tašku pro sebe... Ale jaký střih? Už se těším až na ni dojde....

      Vymazat
  4. Já bych brala hmyzáckou i pulce :)! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmyzácká už je pryč, ani jsem si ji pořádně nestihla okoukat...

      Vymazat
  5. Nádherné echino, Jano. Nás čeká obnova v listopadu, těším se a teď jsme se navnadila ještě víc, po přečtení....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Echino je srdcovka:-)) hezky si užijte obnovu....

      Vymazat
  6. Kam "chodis" na kozenky, Jani? Ne ze bych se tam hned vypravila s nusi, ale ay budu v Cechach, chystam se obejit nejake zdroje. Nebo obeslat e-shopove. Dekuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou kupuju na www.kampet.cz ale přijde mi, že jsou hodně tenké.... Teď jsem koupila černou na www.mojelatky.cz a ta mi přijde kvalitnější..... Ale na koženky napiš Rose Mitnik, má v Praze nějaký supr obchod..... Tam až se jednou dostanu!

      Vymazat