úterý 1. října 2019

To už je vážně říjen?


Jak jste se posledních pár dní měli?
Já hrozně fajn.
Vyjela jsem s kamarády na pár dní na Slovensko. Takže halušky, slivovice, termály, kytara...
A rýma a chycené průdušky.
Ale když máte radost ze života, tak to není překážka. Jen důvod zůstat chvíli v posteli a zkouknout s Kubou poslední díl Avengerů. 
Teď zrovna sedím na olomouckém Konviktu na univerzitní akci Meet up, kde jsem vyložila na pár hodin svůj krámek a trochu dojatě koukám po chodbách. Přece jen jsem tu strávila pět let. 
Takový malý návrat do školy. Tvářím se zdravě, sepisuji svoje oblíbené seznamy, co mě v říjnu čeká.
Příští čtvrtek 10.10. se chystám na vernisáž do Opavy. V galerii Kupé bude vystavovat David Macháček a představí tu i svou knihu fotografií. 
Výstava bude zahájena v 17,00. Opavští a okolní... dorazte! 
Říjen bude kabelkový. Mám jich už dlouho nastřiženou celou hromadu a teď konečně nazrál čas. Po všech těch čelenkách, popruzích..... jo, těším se.
Stejně tak se nemůžu dočkat ostravského Mint marketu, který bude sice až 26.10., ale zato v Trojhalí (jo!) a taky pojedeme společně s Myynou( dvakrát jo!!).
A s tou já ráda kamkoliv. 
Přála bych si v říjnu stihnout zajít do kina na Národní třídu. Protože Jaroslav Rudiš. Výborný trailer a recenze od kamarádů. 
Jsem zvědavá, jestli to zvládnu...
Sice se to netýká října, ale obrovskou radost mi udělala zpráva od Moddiho. Bude hrát 14.2. v Olomouci.... 
Takže vy všichni, co ho milujete stejně jako já.... poznamenejte si.

3 komentáře:

  1. Tolik krásných zpráv. Tak vzhůru do toho. Třeba se někde potkáme. ;-) Krásný říjen 🍁 Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani,

    když jsem tohle viděla, tak jsme si vzpomněla na Vás https://www.brydova.cz/2019/09/30/jak-prodavat-svoje-rukodelne-vyrobky/ - samozřejmě v dobrém. Myslím, že to Vás i mne plně vystihuje. Vždy jen lituji, že jsem se ještě nerozhoupala k zásadnímu kroku, aby mne mé výrobky živily. Hezký den, Klára

    OdpovědětVymazat
  3. You should see how my acquaintance Wesley Virgin's tale begins with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    As a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he found hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to obtain whatever they want.

    These are the same methods lots of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You've heard that you use only 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that thought has even occurred INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while driving an unregistered, beat-up garbage bucket of a vehicle without a driver's license and $3 in his bank account.

    "I'm absolutely frustrated with living paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've taken part in those conversations, isn't it right?

    Your success story is waiting to be written. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    OdpovědětVymazat